2015-08-30

Heti zárás #22

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



Éljen a vasárnap! Vagy mégsem? Tulajdonképpen holnaptól lóti-futi lesz, eddig költözködtem nagy erőkkel (egy szál bőrönddel a BKV/BKK-n), holnaptól pedig belevetem magam az ügyintézésbe is. Mert felvettek! :) Ha minden jól megy, akkor a KRE-n kezdem meg a tanulmányaimat, néderlandisztika szakon, aminek ugyan nagyon örültem, és bearanyozta a hetem, de hihetetlen szervezést igényel majd, ha a csütörtöki állásinterjúm sikeresnek bizonyul. De utóbbinak nem tudom még az eredményét, szóval most igyekszem csak egy dologra koncentrálni, és nem agyonstresszelni magam olyanok miatt, aminek még nincs itt az ideje (sajnos ez nem igazán megy).

A héten érkezett hozzám három szépséges könyv a Maxim Kiadótól, a Flavia de Luce 2. és 3. része (lehet találgatni, hogy vajon miért *sejtelmesen mosolyog*), illetve a Nap nap után. Ezeknek még nem kezdtem neki, helyette A dachaui varrónőt kezdtem el, ezt valószínűleg holnap fejezem be, a Bélügyeket a héten olvastam ki, és pár nap múlva jön is a bejegyzés, Gibrantól A prófétát a héten kezdtem, de még nem fejeztem be, illetve pénteken a csajokkal elmentünk kávézni, és természetesen a Libriben kötöttünk ki, ahol megszereztem a Millennium 4. részét, a nem Stieg Larsson által írt folytatást, az Ami nem öl meget. Nem rossz, nem rossz, ő van ma este terítéken, továbbá igyekszem a bejegyzést minél hamarabb megírni, mert sokan kérdezgettétek, hogy mit gondolok, hogy tetszik, de majd a posztban minden kiderül.

Ez a hét még nem volt annyira mozgalmas, viszont szerintem a jövő héttől sűrűsödnek a dolgaim, aztán az egyetem is elkezdődik, szóval egy csomó új kihívás elé nézek. Várom már nagyon, de ugyanakkor egy kicsit félek is tőle. Hamarosan kiderül, hogy hogy s mint lesz :)

Nektek hogy telt a nyár utolsó hete?


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az egyetemhez és szurkolok a munkához! :) Én is károlis leszek, bár 90%-ban a Bécsi útra fogok járni. Biztos sokan megkérdezik, de hogy jött pont a néderlandisztika?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Spontán jött, mint majdnem minden dolgom mostanában :D

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)