2015-08-23

Heti zárás #21

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.


Ó, szóval itt a vasárnap, ismét :) Sok dolog történt velem a héten, sokfelé mentem, de ezeket jelen pillanatban nem szeretném részletezni, mert annak ömlengés lenne a vége, az meg nem annyira publikus, hogy a blogon írjak róla. A lényeg annyi, hogy rettenetesen be vagyok zsongva, egyetlen egy téma köré épülök most fel, és részben jól is van ez így, részben meg már kezd nem normális határokat ölteni. Pár nap, és minden kiderül, hogy "jogosan", vagy nem.



Folytatom az olvasásokkal: a héten befejeztem Az analfabéta, aki tudott számolnit, most kezdtem, és most fejeztem be a Sorsfordítókat és A fekete macskát (Poe), illetve elkezdtem, de nem fejeztem be a Bélügyeket, A prófétát, és az Útont. Előbbi kettőt lehet, hogy még ma este kiolvasom, de jelenleg még egyikkel sem végeztem. Az ezen a héten olvasott könyvekről még nincs bejegyzés, épp írás közben ütemeztem be őket, eddig szeptember 8.-ig van folyamatosan beírva a naptáramba.

Ma volt Blogturné Klub-találkozó is, amire csak kettő olvasónk jött el, de így is remekül éreztük magunkat. Voltak hatalmas nevetések, sztorizgatások, néhány belsős infó, egyszóval remekül telt a délutánunk ^^ És ha már találkozó: a héten összefutottam Reával is, szóval igazán produktív pár napot zártam. A BTK-taliról hamarosan jönnek képek, amint Toffy ( - vele egyébként voltam a héten ikeázni/fikázni is :D -- Instagramon van róla bizonyíték) megosztja őket. Terveim szerint esetleg utólag beszúrok ide egyet-kettőt, de inkább Facebookra szeretném feltölteni inkább, egy külön mappába. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)