2015-08-16

Heti zárás #20

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



Huh, eltelt ez a hét is :) Annyira nagyon sok minden nem történt velem, de azért volt egy-két esemény. A napok összefolynak már kicsit, szóval azokat pont emiatt nem is jelölném meg.

A hét elején turistát játszottam, megnéztem a 2-es villamos vonalát, lesétáltam a rakpartra is, meg rosszul is lettem, valószínűleg egy enyhe napszúrást sikerült összeszednem. Legközelebb beszereztem magamnak egy kalapot, szóval immáron nagyon turistának nézek ki, de legalább bajom nem lesz a magas sugárzástól.

Voltam az Athenaeum Kiadóban is a héten, jót beszélgettem, plusz három szépséges könyvvel távoztam. Az egyiket még aznap este kiolvastam, amikor életemben először ültem éjszakai buszon (az ilyen első budapesti élmények szerintem tök jók, még akkor is, ha mondjuk ez az éjszakai busz annyira nem -- az egyiken néhány "túlszolizott" ember ordibált meg kalimpált közvetlenül mellettem, elég creepy volt [amíg nem jöttek az ellenőrök, és le nem szállították őket], a másikon meg egy részeg/drogos, láncfűrészt szállító srác "szórakoztatott"). Nyilván hozzá kell szokni, meg kell tanulni kezelni ezeket a helyzeteket, meg gyorsan bele lehet rázódni, de jelenleg ezek a történések nekem még nagyon újak. 

Voltam a Margit-szigeten is a héten olvasgatni, és ma este jelentkeztem álmaim állására is, így ha azt nézzük, akkor egészen tartalmas hetet zártam. Már csak sikerülnie kell utóbbinak, és akkor leszek boldog. Na meg akkor fogom azt érezni, hogy végre sínen van az életem (haha, nem tudtam kihagyni :D).


Az olvasás terén most kezdtem, és most végeztem a Let's kiflivel (várhatóan holnap lesz róla bejegyzés), nem most kezdtem, de most adtam fel a Xavért, mert egyszerűen képtelen vagyok végigolvasni, és ezen a héten kezdtem el az Útont, illetve Az analfabéta, aki tudott számolnit, de őket nem fejeztem még be.

Szerk.: majdnem el is felejtettem, de a héten meglett a hihetetlen 100.000 oldalletöltés!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)