2015-08-31

2015. augusztusi beszerzések


Hmhm, itt a nyár vége :( Olyan hihetetlen, és szomorú vagyok azért egy kicsit. Tudom, ilyenkor mindenki erről ír, de nekem a nyár a kedvenc évszakom, legalábbis sokáig az volt, és azért most egy kicsit fáj a szívem. Átmegyünk az őszbe, aztán meg a fagyos télbe, aminek már a negyedénél azt fogom érezni, hogy brr, sosem lesz vége. Nem lesz több lehetőség kiülni egy jó ideig parkokba, szabadtérre, megint hatvan réteg ruhát kell hordani, szóval igen, örülnék, ha örökké tartana a nyár. Sokakkal ellentétben az iskolakezdős részét várom, de inkább rátérek a bejegyzés lényegére, avagy a könyves beszerzésekre.



Augusztusban igazán jó voltam, ugyanis csak egyetlen könyvet vettem, és az is Nalina lelkén szárad :D Na jó, nem, mert amúgy is el szerettem volna olvasni :) Ez a könyv az Ami nem öl meg volt, tegnap írtam is róla, hogy kiolvastam már, bejegyzés pedig hamarosan érkezik.



A többi augusztusi könyv az Athenaeum Kiadó és a Maxim Kiadó jóvoltából került a polcomra, ezúton is köszönet nekik! :) A három athenaeumos könyvről olvashattok már a blogon, a maximosokat most szeretném majd elkezdeni hamarosan, továbbá ahogy említettem, az Ami nem öl meg már csak értékelésre vár.

Az ehavi ubiszezonnak egyébként csak az az oka, hogy próbáltam a nagy őszi/téli blogturnés dömping előtt egy kicsit a már régebben vásárolt könyveimet is olvasni, hogy ne csak az legyen, hogy torlódik világnak, de aztán az időm meg egyenlő a nullával az év többi szakaszában. Plusz, valamilyen szinten nekem ez volt az agyi felfrissülés, hogy elmerülhettem jó néhány történetben – ez meg is látszik az augusztusban befejezett könyveim számán, ami jelenleg tizet mutat.

Összesen 7 könyv:
1 db vásárlás
6 db recenzió

A többiek augusztusa: katacita, Pastel Books Niki, Könyvesem Niki


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)