2015-07-26

Heti zárás #18

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



Ismét egy hét kihagyás után jelentkezem, mert múlt vasárnap cuccoltam fel véglegesen Budapestre, és nem úgy alakult az este, ahogy gondoltam. A pesti rokonaimnál voltam, jót beszélgettünk, és egyáltalán nem bántam a dolgot, szóval ezért nem írtam bejegyzést.

Hétfőn kezdtem a munkahelyemen, és hiába nem megerőltető a dolog, mégis elfáradtam, hétfőn már semmi kedvem és kapacitásom nem volt pótolni a posztot. Sőt, még olvasni sem tudtam túl sokat, ami mondjuk azért baj, mert elég sok turnét bevállaltam, már megint. Igen, tudom, nem vagyok normális, de ilyenkor mindig azt mondogatom, hogy ha Deszynek két munkahely meg az iskola mellett megy, akkor nekem is fog :D

A héten kicsinált a meleg, mert oké, én imádom a nyarat, de ez már nagyon túlzás, ami most volt. Vízparton elviselhető lett volna, de ugye nekem most a fentiek miatt nem volt kivitelezhető. Erre rájött még egy nagy adag stressz a most folyó ügyekkel kapcsolatosan, szóval nem sírom vissza ezt a pár napot, mert elég húzós volt. A jövő hét nem tudom, hogy alakul még, mindenesetre biztakodó vagyok, és úgy hiszem, hogy a kezdeti nehézségek ellenére szépen lassan kialakul majd minden :)


Remélem a ti hetetek nyugisabban telt :)


6 megjegyzés:

  1. Drága Tekla!
    Kérlek nézz be hozzám, egy díj vár rád! :)

    http://brigi-olvas.blogspot.hu/2015/07/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon drukkolok neked, hogy Budapesten sikerüljön felépítened egy új életet, amiben igazán jól érzed magad! :) Mindenképp tök jó, hogy vannak barátaid, akik veled és melletted vannak, meg az is, hogy találtál munkát, tetszik egyébként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 Még nagyon a kezdeti státuszban vagyok, és amellett, hogy nagyon tetszik ez az egész, néha még megkérdezem magamtól, hogy most akkor mi a fene történik velem?!

      A barátok fontosak, és nem lehetek elég hálás nekik <3 Rengeteget segítettek, tényleg. A munka nem rossz, elvagyok vele :)

      Törlés
  3. Sok sikert a munkádhoz, remélem hamar elrendeződnek a dolgok körülötted! :) Ne izgulj, biztos hamar megszokod. Szerintem mindenkinek vannak ilyen érzései, hogy most akkor mi a fene is van, amikor munkahelyet, lakóhelyet vált. :))

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)