2015-07-12

Heti zárás #17

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



Ismét eltelt egy hét, ami hihetetlen mozgalmas volt számomra. Kétszer voltam Budapesten, hétfőn csak egy napra, aztán csütörtöktől szombat estig. Sokmindent nem szeretnék még mondani, de egy pici fényt látok az alagút végén, ennyit elárulhatok :) A jövő hetem is mozgalmas lesz, talán mégjobban, és ugyanakkor sokkalta stresszesebb is. A sok hivatalos lótifuti után pedig volt időm egy picit turistáskodni is:


Olvasni nem sokat olvastam, Greg Ilestől a Lángoló keresztet nyúztam, Pest felé is, viszont visszafelé már annyira K.O. voltam, hogy csak ültem, és néztem ki a fejemből. Csak egy kevés maradt belőle, szóval valamelyik nap hozom a bejegyzést is róla ^^

Eléggé elfáradtam, szóval nézzétek el nekem ezt a szűkszavú bejegyzést. Reményeim szerint legközelebb kicsit bővebben regélek majd :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)