2015-07-05

Heti zárás #16

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



Ez a hét is eltelt, habár kevesebb eseménnyel és olvasással, mint az előző. Tulajdonképp az Amíg a lányod voltamot fejeztem be, nem sokkal éjfél után, pedig nem gondoltam volna, hogy fent bírok maradni addig. Hiába, jó könyv volt :) Kicsivel később, hétfő délelőtt értem a végére a Putyinról szóló könyvemnek, másnap pedig A belső kört kezdtem el, melyet a héten be is fejeztem. Kicsivel nagyobb falat volt azonban a Lángoló kereszt, amit még mindig olvasok. Nem könnyű a szöveg, és sűrűn is van nyomva, viszont remek történet, eddig nagyon tetszik. Bonyolult és érdekes krimi, rengeteg szállal, több idősíkon, ráadásul Mississippi és Louisiana államokban játszódik, utóbbi például a kedvencem, illetve olyan tipikus meleg, fülledt hangulata van, ami pont passzol ehhez a mostani kánikulához is.

Viszonylag eseményteleül telt a hetem, volt egy nagyon jó napom is, de egyébként nyugis volt minden, egyedül voltam, olvasgattam, és The Killerst hallgattam. Őket nagyon megszerettem (eddig is bírtam őket, de most a Sam's Townt rongyosra hallgatom). Szóval, nyaraltam picit a valószínűsíthető hamarosan bekövetkező hajtás előtt.

Nektek milyen hetetek volt?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)