2015-07-31

2015. júliusi beszerzések


Múlt hónapban írtam, hogy júliustól minden meg fog változni, s noha ez nem lett olyan drasztikusan rossz, vagy nem is tudom, ahogy esetleg lecsapódhatott, könyves szempontból nem változott annyit a helyzet. Kevesebbet vásároltam, szám szerint három darab könyvet, de helyette kaptam egy csomó recit.

Nyilván volt bennem abból is, hogy most inkább takarékra veszem magam, és megvárom azt, amíg biztos lesz a dolgom (értsd ez alatt, hogy a kezemben lesz az, amit megigértek), meg nagyon sok más is kavargott és kavarog bennem, szóval sok tényező jött össze. Isten ments, hogy sajnáltassam magam, nem akarom, viszont sokkal bonyolultabb a helyzet, mint ahogy tűnhet, vagy ahogy lecsapódhat. Túl kell jutnom rajta, és az vígasztal, hogy talán 2-3 héten belül vége lesz.

Sajnos helyhiány, meg erőforrás miatt Pestre nem tudtam olyan sok könyvemet elhozni, szóval most szerintem a turnés könyveket elolvasgatom, aztán rávetem magam a régen nálam lévő sajátokra, mert a legfontosabbak azért becsusszantak a bőröndbe ^^

No de a sok locsifecsi után lássuk az ehavi beszerzéseket:




Összesen tehát ennyi könyvvel gazdagodtam júliusban, viszont ezeknek a nagy része (leszámítva a vásároltakat - Carrie, Franny és Zooey, A macskaróka) és három recit (Xavér, A 6.25-ös járat, Barcelona árnyai) nincsenek nálam. Furcsa is így, gondolkodtam a csoportképen, de ugye mission impossible. Na majd ősztől, remélem :)

Illetve remélem sikerült az összes könyvet beletennem a bejegyzésbe, mert háromszor szerkesztettem át, hogy még ez is meg az is kimaradt :)

Összesen 12 könyv:
3 db vásárlás
9 db reci

Júliusban jó kislány voltam ^^
A többiek: Dóri,

4 megjegyzés:

  1. Egész visszafogott hónapzárás hozzád képest :D Kíváncsi vagyok, hogy a 6:25-ös járat hogy fog tetszeni (egyik ismerősöm ismerőse írta :D), A tenger házára is kíváncsi vagyok, a Verity pedig közös a listánkon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan majd olvasom, mindenképp a nyugim alatt szeretném beütemezni ^^
      A tenger házát már olvastam, és fent is van a blogon :)

      A Verity pedig jövő héten jön :D

      Törlés
  2. Olyan rossz, amikor az ember nem tudja az összes könyvét magával vinni... én nem mostanában költöztem, de még mindig szüleimnél van a könyvtáram nagy része ... :/ majd szép lassan. :)
    Meghívtalak közben egy book tagre, ha van kedved: http://pupillaolvas.blogspot.hu/2015/08/egy-ujabb-lista-mid-year-book-freak-out.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ebben reménykedem én is, hogy szép lassan sikerül majd olyan helyre költözni, ami saját, és vihetem az összes könyvem. :)

      Köszönöm! Kitöltöm, és remélem nem feledkezem meg róla :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)