2015-06-28

Heti zárás #15

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



Újra vasárnap van, ami ugye heti zárást jelent. Számomra megint villámgyorsasággal repült el ez a hét nap, hol nehezebben, hol könnyebben teltek a napok. Ideges vagyok nagyon még mindig. Hétfőn voltam állásinterjún, ami szerintem jól sikerült, de nem tudok még eredményt. Kedden volt az első könyves találkozó, szerdára pedig rájöttem, hogy megint teljesen lemerültem, szóval betáraztam néhány vitaminból (multivitamin, magnézium, ginko), most azokat eszegetem, és érzem is a változást. Jobban tudok koncentrálni, és a napjaimat sem azzal töltöm, hogy azt várom, mikor alhatok.

Ennek örömére többet is olvastam a héten. Elkezdtem és befejeztem: Stephen King: Újjászületés; Elisabeth Gifford: A tenger háza; Marie-Aude Murail: Oh, boy! Korábban kezdtem, és most fejeztem be: Fredrik Backman: A nagymamám azt üzeni, bocs; és a héten kezdtem (tegnap), de valószínűleg ma már nem fejezem be: Elizabeth Little: Amíg a lányod voltam. Egytől-egyig remek könyvek, Backmanét kivéve pedig turnésak, szóval majd figyeljétek őket :)

Ezen a héten pedig sok gondolkodás után egy nagy elhatározásra is jutottam, amit a Facebookon írtam ki, s nem más, mint hogy belekezdek a videózásba a YouTube-on. Jelenleg még ihletet gyűjtök, hogy milyen masinát vegyek, szóval akinek van valami tippje, az ne fogja vissza magát, és ossza meg velem :) A csatornát illetően még gondolkodom, és tervezgetek, de abban biztos vagyok, hogy a blogot nem fogja felváltani, mert az írás híve vagyok, szóval más jellegű könyves dolgokat tervezek oda. Igen, könyves dolgok lesznek, meg szerintem egy kicsit kötetlenebb témák is, de ez majd ahogy jön.

Tegnap dél óta egyedül vagyok itthon, szabadság és nyugalom van, ráadásul egy hetes a dolog, szóval terveim szrint agyonolvasom magam ^^ Azt hiszem, ezzel máris remekül haladok, remélem folytatódni is fog, mert sok könyvet vállaltam be, többet, mint amit úgy gondoltam, hogy el tudok olvasni. De nem panaszkodom, sőt, örülök, hogy van mit olvasnom :D Ajánlom figyelmetekbe majd a júniusi beszerzések című bejegyzést is (holnapután), már ami a van mit olvasni részt illeti :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)