2015-06-21

Heti zárás #14

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.


Újabb hét telt el, mégpedig villámgyorsan. Sok dolog történt, megint (inkább még mindig) sokat idegeskedtem és idegeskedek, de a mélypont mégiscsak múlt héten volt. A hét vége felé a remény halvány sugara is megcsillant, viszont erről konkrétabbat nem írok. Holnap ezzel kapcsolatban megyek Budapestre, illetve átadok néhány könyvet, amiket eladtam (vasárnap, azaz ma estig ha jelentkezel, akkor holnap el tudom vinni!), találkozok egy svéd ismerősömmel és a húgával, illetve barátnőmmel leszek a nap nagy részében. Annyira várom, hogy sűrűbben tudjunk majd találkozni, mert annyira hiányoznak a tavalyi dolgok, hogy csak felpattantunk a bringákra, és eltekertünk a világ végére. Az, hogy egy hét eltelt, nosztalgikussá is tett, és egyre több félelmet hozott fel bennem, mert bizony ketyeg az óra, egy héttel közelebb vagyok ahhoz, ami jelen pillanatban a legjobban megrémít. 

Igen, kitalálhattátok, Budapestre költözöm. Nekem nagy lépés, mert hát én is csak öregszem, 18 évesen minden félelem nélkül elrepültem bárhová, most meg ez a cirka 200 km is megrémiszt. Mondjuk okkal, mert vannak apró betűs dolgok mögötte, de ezt most hagyjuk. Holnap albérletet is nézek, de mennyi annak az esélye, hogy rögtön az első bejön? Szóval akinek esetleg van kiadó szobája, rendes környéken, az írjon, legyen oly kedves :) A hirdetések alapján, amiket eddig láttam, én vagyok az ideális lakótárs, de ezt inkább azzal vitatnám meg, aki érdekelt az ügyben.

Olvasás szempontjából érdekesen telt a hét: elkezdtem és befejeztem A kételygyárat, elkezdtem, de olvasom még a Putyin – az ember, aki nem létezettet és A tenger házát. Holnapra, a nagy vonatozásra pedig nem tudom, hogy mit vigyek magammal (mármint olvasnivalót), de ezt kimatekolom még ^^ 
Remélem nektek jól telt az elmúlt pár nap.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)