2015-06-14

Heti zárás #13

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.


– Stockholm, Gamla Stan ♥


Nos, itt a vasárnap, itt a heti összegzés ideje :) Ahhoz képest, hogy az életemet a kaotikus jelzővel illetném (elég nagy változások előtt állok, de erről még nem szeretnék semmit mondani), olvasás terén elég produktív voltam. Elkezdtem és befejeztem M. J. Aldridge Ecc, peccét, illetve a korábban megkezdett A Bunkerrajzolót és a Tűzpróbát olvastam még ki. Utóbbi kettő könyvről terveim szerint jövő héten lesz bejegyzés, csak úgy, mint a múlt vasárnap befejezett Alice Csodaországbanról. A Bunkerrajzoló egyébként számomra strandkönyv lett, ugyanis pénteken, az egyik közeli strandon olvasgattam, mégpedig elég sokat.

A hetem olvasgatással ment el, meg nagyon sok idegeskedéssel, és utóbbi miatt őszintén szólva nem sokra emlékszem az első felére...Ez most ilyen, nem tudok mit csinálni. És még a hercegemet is elvitték, avagy megnősült a svéd "kisherceg" szombaton :) :( Remélem a ti hetetek jobban telt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)