2015-06-07

Heti zárás #12

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.


– Stockholm, Gamla Stan ♥

Ó-ó, kimaradt egy hét, és ez is majdnem :) Ilyenkor azt gondolhatnátok esetleg, hogy nem történt semmi izgi, de pont hogy túl sok dolog történt, és teljesen K.O. voltam bejegyzést írni. No de lássuk a mostani összefoglalót.

Első körben elkezdtem végre tanulni. Sokat. Mostanra tologattam a vizsgáimat, de közben hívtak dolgozni is, így kicsit nehéz volt a kettőt összeegyeztetni, volt pár nap, amikor gyakorlatilag úsztam a tanulásban. Előtte és utána pedig igyekeztem annyit olvasni, amennyit csak tudtam, részben a turnés könyveket, részben a sajátokat. Elhatároztam, hogy most nekiugrok azoknak, amiket én vettem (szóval nem turnés, és nem reci), de aztán jött a péntek, amikor körbeszaladtam felvenni a rendeléseimet, aztán jött a szombat (Könyvhét, Bp), és hát huhh :D

Az elmúlt két hétben belekezdtem és be is fejeztem: Bontásra ítélve, De mi kerül a pitébe?, Joyland (bejegyzés elvileg kedden), Alice Csodaországban. Belekezdtem, és olvasom: A Bunkerrajzoló, A nagymamám azt üzeni, bocs; továbbá kacérkodtam a NOS4A2-val is a héten. Vizsgám még elméletben kettő van, addig és utána pedig kőkeményen nyár, azaz olvasgatás, no meg remélehtőleg laza program, nulla rohangálással :)

Nektek hogy telt az elmúlt néhány nap? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)