2015-06-30

2015. júniusi beszerzések


Szóval véget ért az első nyári hónap, hüpp. Nem mondom, hogy gyorsan ment el, mert elég sok dolog történt, de a bloggal kapcsolatosan leginkább annyi, hogy rengeteg könyv került hozzám. Nevezhetjük amolyan utolsó, kitombolom magam-ereszdelahajamnak is, hiszen innentől más lesz minden. Legalábbis azt hiszem, és erre számítok.

Most egy picit rendhagyó módon nem a saját montázsaimat láthatjátok majd, hanem a molyos polcokat, mert rengeteg idő lett volna az összes borítót letöltögetni és összepasszintani. Molyos polcot készíteni sem volt egy fáklyásmenet :D




Újdonságok és kevésbé újdonságok, a teljes valójukban :) Az Agatha Christie-könyveket itthon találtam a polcon, és mivel költözök, ezeket viszem magammal, ha már így az ölembe pottyantak, előtte pedig mindig érdekeltek, csak sose vettem egyet sem. Az utolsó két könyv szintén zenész. A többit eladom, azok közül, amik itthon voltak, és nem az én könyveim (meg néhányat azokból is), gyertek, rengeteg könyv van még, amik új gazdáikat várják :)

26 könyv került hozzám, amelyeket nem az itthoni polcokról vadásztam, és 10-et találtam itthon. 
Ez összesen 36 db:
20 vásárlás
6 recenzió
10 találtam

Mentségemre szóljon, volt, amit 500 Ft-ért, volt, amit 1000 Ft-ért vettem, és egyik könyv sem volt teljes árú. Betáraztam, és örülök, hogy ennyi szépség került a birtokomba. Volt már, hogy azt mondtam, hogy az az utolsó hónap, mert utána változnak a dolgok, de eddig mindig úgy alakult minden, hogy tudtam vásárolgatni és olvasni is egy-egy kisebb szünet után. Ezután úgy gondolom, időm nem lesz elég az olvasásra, de remélem a jelenlegi félelmem nagyobb, mint ami a valóságban lesz. Hamarosan kiderül, én minden esetre remélem a legjobbakat a jövőben...

A többiek júniusa: Dóri, Nikkincs, Nita, katacita


6 megjegyzés:

  1. Te voltál azt hisszem a 'legrosszabb' kislány a hónapban a 26 könyvvel :D
    Sok sikert és kitartást kívánok neked az életed következő szakaszához! Csak ügyesen, ahogy Sparrow kapitány (!) mondaná!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gondoltam, hogy ismét kiérdemlem ezt a címet. :D
      Köszönöm, és reménykedem, próbálkozom :)

      Törlés
    2. Én 31-el megelőzlek, de nem csináltam neki külön posztot. :D

      Törlés
    3. Kár, szívesen végigpörgettem volna, hogy te miket vettél/kaptál :)

      Törlés
  2. Végre valaki, aki többet szerzett be nálam, éljen. :D A Ne engedj elt most olvastam, szuper könyv, remélem te is szeretni fogod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amilyen állat módjára vásárolgatom a könyveket... :D Remélem :) Régóta el szeretném olvasni, csak a könyvtárban nem találtam (szerintem én vagyok a béna...), most meg volt a Cartaphilus akciója a Szandiban, szóval lecsaptam rá ^^

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)