2015-05-07

Megnyílt a Könyvmolyképző popup könyvesboltja!

Szuper élményben volt részem tegnap, május 6-án, ugyanis megnyitott az első Könyvmolyképző bolt, amely Könyvmoly popup boltként fut júliusig, akkor pedig majd picit átalakul. De ne szaladjunk ennyire előre, mert hozok egy kis élménybeszámolót a megnyitóról :)


Mindannyiunk kedvence volt a lógó könyves dísz :)

A sajtósoknak és a bloggereknek 16 órakor kezdődött a megnyitás, ekkor szétnéztünk kicsit, sokmindenre rácsdálkoztunk, örömködtünk, majd pedig a kiadó vezetője, Katona Ildikó mondott néhány gondolatot a kiadóval és a bolttal kapcsolatosan, illetve kérdésekre válaszolt. A sajtóesemény igazából azért is tetszett nagyon, mert ismerősökkel tudtam beszélgetni, meg tudtam nézni a könyveket, ismerkedtem a bolttal, mindeközben pedig nem volt tömegnyomor. 17 órakor Vörös Pöttyös találkozós megnyitó volt, és nagyon sokan voltak, szóval fullasztó lett a levegő.

Itt egy kicsit elvonult a Blogturné Klub, amolyan csapatépítés-félére, ami nagyon tetszett, rengeteget röhögtünk, jókat beszélgettünk, egyszóval kicsit jobban megismertük egymást. Miután a tömeg lecsengett, és mi is kitomboltuk magunkat visszatértünk a (leendő) kedvenc könyvesboltunkba, ismét szétnéztünk, majd pedig könyveket veséztünk ki, illetve a sajtós szatyorban lévő Csontvárost dedikálta nekünk a fordító, Kamper Gergely.


Katona Ildikó megnyitja a boltot :)


A kiadó vezetője, Katona Ildikó blogturnés gyűrűben :)


A bolt kívülről 

Maga a bolt elrendezése nekem nagyon tetszik, így, fizikai formában szerintem sokkal jobb a könyvek között böngészni, mint a webshopban képek alapján. Külön hatalmas öröm volt számomra, hogy a krimi/horror külön polcot kapott, így értelemszerűen elég sokat lebzseltem arra (Fekete Macska Regénytár & Hard Selection) - ám egyetlen bánatom, hogy ezidáig nem túl nagy a választék ebben a műfajban. Nem baj, nagyon reménykedem, hogy talán, talán változik majd ez is, én nagyon örülnék neki :) 

A könyvmolyképzős könyvek mellett pedig nagy meglepetésemre megtalálható néhány példány más kiadók sikerkönyveiből is, elsőre tényleg meglepett, de aztán rájöttem, hogy így talán még jobb is :) (Sőt, a Skandináv Krimik sorozat külön polcot is kapott *-*).

Amíg a boltban voltunk, addig Media Addict Tibi töbször is elkapott hol egy fotó, hol egy interjú erejéig (utóbbit azt mondta, hogy a blogján teszi majd közzé, szóval a Facebook-oldalamat figyeljétek majd a közeljövőben, ott biztosan közzéteszem majd :)), de gyakorlatilag mindenkitől azt kérdezgette, hogy melyik a kedvenc könyvmolyképzős könyvünk. Nos, nekem nagyon tetszett az első Castle-könyv, de a közelmúltból kettőt tudtam igazán kiemelni, amik tényleg nagyon bejöttek, és ezek a képen látható kötetek. 

Eladói élményeimet a Könyvfesztivál után pedig itt is gazdagítottam, ugyanis Reát rábeszéltem, hogy a Bocsáss meg, Leonard Peacock tényleg egy nagyon jó könyv, és érdemes hazavinni. Tényleg az ;) Megvette egyébként :D Ha arra jártok, nektek is meleg szívvel ajánlom mindkettőt, de ha csak az egyiket vennétek meg, akkor blogbejegyzéseket is írtam mindkettőről (a Leonardot feljebb linkeltem, a Leányrablás Budapesten pedig innen érhető el). Szombatig pedig minden könyvre 21% kedvezmény van, továbbá ha három kötetet vásároltok, akkor egy könyvet ajándékba kaptok!

Mivel a telefonom időközben lemerült, így nem tudtam fotózni annyit, amennyit szerettem volna, szóval itt van plusz fotó, illetve a Facebookon egy teljes albumot találtok. Ha Pesten jártok, mindenképp térjetek be, nézzetek körül :) A volt Ulpius helyén, a Westend aluljárószintjén találjátok a boltot :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz helynek tűnik, és milyen világos belül! A könyvesboltokban általában aludni támad kedvem, de itt biztosan pörögnék :)
    Bárcsak Szegeden is lenne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én könyvesboltba általában csak annyira járok, hogy átvegyem a neten rendelt könyveimet, de emellett nem is annyira vonz az ottlét. Leginkább az eladók miatt, akik árgus szemmel lesnek. Itt viszont ez is tetszett, hogy tényleg rengeteget voltunk ott, nevettünk, poénkodtunk, és senki nem nézett ki bennünket, még akkor sem, amikor a könyveket válogattuk, megbeszéltük, visszatettük. Csak abban reménykedem, hogy az újranyitásnál tényleg lesznek babzsákfotelek :D

      Ildi azt mondta, hogy ha elindul a terjeszkedés, akkor Szegeden is mindenképp szeretne egy KMK-boltot, szóval tűkön ülök én is :D

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)