2015-05-10

Heti zárás #9

A Heti zárás egy minden vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



– Stockholm, Gamla Stan ♥

Micsoda hét! Annyi csodálatos dolog történt velem, hogy alig tudom elmondani, leírni. De kezdem az elejéről.

Hétfőn rohangásztam picit, kedden pedig az órám után Krisztivel, a BTK egyik bloggerével találkoztam, aki nem mellesleg nem rég költözött Szegedre, így ért már egy találkozás. Az első közös utunk rögtön a Könyvmolyképző Kiadóhoz vezetett, ahol a blogturnés könyveinket vettük át, majd beültünk egy kávéra, és rengeteg dologról beszélgettünk, többek között a szerdai boltmegnyitóról is, amire sajnos ő nem tudott jönni. Én felmentem, és ráadásul egy elég kalandos kirándulás kerekedett belőle, mert odafele a vonatok is előbb indultak vágányzár miatt, pótlóbuszoztunk, visszafele viszont az utolsó vonattal jöttem, és a vihar miatt egy órát vártunk Kiskunfélegyházán a pótlóbuszokra, mert ugyan azon a szakaszon vagy vezetékek szakadtak le, vagy fák dőltek a sínekre, de szintén nem jártak a vonatok. A busz pedig 10 perccel az utolsó villamosom után ért Szegedre, szóval volt öröm #se. Igen, imádom a MÁV-ot. Egyébként 21 évesen, lány létemre rengeteget el tudok nézelődni az állomásokon, és imádom nézni a vonatokat, az pedig valószínűleg már a betegség jele, amikor arról fantáziálok, hogy egyszer a mozdonyvezető fülkéjéből nézhessem a Szeged-Pest távot, vagy fordítva. Valószínűleg ebből a vonatimádatból fakad a stockholmi metrók iránt érzett extrém vonzódásom is.

Maga a KMK boltmegnyitó szuper volt, de erről írtam a héten. Előtte egy kedves ismerősömmel találkoztam, illetve Nalinával is összefutottunk ismét, és nagyon örültem, hogy sikerült kicsit a lányokkal pluszban is beszélgetni.


Csütörtökön pihenőnap volt, kihagytam az orosz irodalmamat (egyébként is úgy éreztem már megint magam, mint aki másnapos, pedig egy korty alkoholt sem ittam), az oroszom pedig elmaradt, szóval volt öröm. Mármint hogy tudtam egy kicsit relaxálni, és rápihenni a szórakozásra, és az előző kör szórakozást kipihenhettem. Pénteken pedig korán keltem, ugyanis az én kategóriámat hirdették ki a Sajtófesztiválon az elsők között, délelőtt 10 órakor. Addigra Szegedről a Millenárisra kellett érnem, kicsit szusszanni, aztán pedig díjátadó. Rettentő ideges voltam, nekem nagyon új ez az egész interjús-díjátadós-nyilvános dolog, és az sem segített rajtam, hogy olyan emberek adták át a díjat, akik elbírálták a pályázatokat, akik a szakma nagyjai. Második helyen végeztem, és nagyon örültem, még mindig kicsit hihetetlen ez az egész, de nem csak a díj, hanem ami mostanában a bloggal történik.


A szatyorban belépők, könyvek, vírusirtó, Médiatábor támogatás, és újságelőfizetés lapult, hogy röviden összefoglaljam a tartalmát :)

Az átadó után Anita barátnőmmel felfedeztük a fesztet, ebédeltünk egy jót, és többször is megkávéztunk. Például csodálatos vaníliás jeges kávét ittam, méghozzá a mekiben. DIY összeöntöttem egy eszpresszót és egy vanília shake-et, és valami mennyei volt. Három óra alvás után kellett némi koffein. A Millenárist szintén egy kávéval zártuk, aztán indultunk is a Westendbe. Azon belül megbéloztuk a KMK boltját, ahol vettem néhány könyvet, majd némi csacsogás után hazafelé indultam. Szombaton és vasárnap olvasgattam, pihentem, és azon gondolkodtam, hogy milyen csodás hetet zártam, mennyi emberrel, és ismeretlen ismerősökkel találkoztam, és hogy fárasztó, de szívesen járkálnék sűrűbben Budapestre.


A hazudósokat is befejeztem a hétvégén. Bejegyzés a tervek szerint holnap lesz róla. A bokám pedig rándult, nem tört el (bár gyakorlatilag a gyógyulás szempontjából mindegy, mert így is 6-8 hét).

Ma egyébként lefotóztam az immáron megint sehova nem férő könyveimet (polc van, csak fel kell szabadítani, szóval végső soron mégis tudom hová tenni őket, csak nem most azonnal :D), mert jelenleg épp velem szemben tornyosulnak. Csodaszépek *-*


Mindegyik könyv ezen a héten került hozzám. Az alsó három a blogturnés, keddi túra alkalmával, a Ropi és a Csontváros a sajtós szatyorban voltak a boltmegnyitón, A hazudósok és az Itt voltam pedig a Cicerótól jöttek (igazából én mentem értük, az is elég kalandos volt :D) recenzióba, a Calderont vettem, és mivel három könyvet vettem a KMK boltjában, az ajándékkönyvnek a Közellenségeket választottam. Nem rossz heti mérce, igaz? :)

Olvasás szempontjából befejeztem a Madarak a dobozbant, elkezdtem és befejeztem A hazudósokat, illetve nekikezdtem az általam oly sokat emlegetett Castle-sorozat második részének, a Naked Heat - Meztelen hőségnek is. Ó, igen, és a jegyzetboltból megrendeltem három könyvet (ebből kettő könyvmolyképzős ^^), de ezekről bővebben majd a jövő héten.

Nektek hogy telt a hetetek? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)