2015-05-03

Heti zárás #8

A Heti zárás egy minden vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.


– Stockholm, Gamla Stan ♥


Tyűha, elég sűrű hetem volt, és ráadásul az igazi izgalmakat is mellőzte. No de majd a következő! Most tulajdonképpen nem sok jó dolog történt, ha nem dolgoztam suli mellett (vagy helyett), akkor hivatalba rohangáltam, és a számomra egyre nehezebben elviselhető bürokráciával hadakoztam. De azért jelentem, egyre sikeresebb vagyok ezen a téren, és hiába néznek szúrós szemmel, hiába a sértődés, én állok nyerésre jelen pillanatban. Ó igen. És komolyan elgondolkodtam azon, hogy ha ennek vége, akkor írok egy könyvet róla, természetesen álnevekkel, rengeteg ironiával, és még több szarkazmussal, illetve egy olyan kezdőmondattal, hogy a valósággal való egyezés puszta véletlen :D Legszívesebben már most nekikezdenék, de szerintem még a negyedét sem tudom az egész sztorinak, plusz az elkövetkezendő néhány (terveim szerint maximum 5) évben sokat fogok fejlődni, érni, hogy úgy tudjam elmesélni ezt az egészet, hogy tényleg ütős legyen. 

De maradjunk még a csendes, jelenkori vizeken, avagy a könyves blogger vallomásainál: a héten elkezdtem és befejeztem Beninától a Rekviem a szivárványodért, korábban kezdtem, de most fejeztem be a Callie, Kayden és a megváltást, és a Megtagadomot, korábban kezdtem, de a héten sem fejeztem be a Tűzpróbát, illetve tegnap kezdtem bele, de még nem értem a végére a Madarak a dobozbannak. Utóbbi kettő közül a Tűzpróba érdekel, de a tipikus iskolapéldája állt fent annak, hogy más könyvek méginkább érdekeltek, a Madarak a dobozban egy részt blogturnés, más részt legyűrhetetlen késztetést éreztem, hogy azonnal rávessem magam. Eddig nem csalódtam :)

Fárasztó hetem volt, és nem jutott annyi idő az olvasásra, amennyit szerettem volna rászánni, de ez reményeim szerint a jövő héten fordul. Aztán pedig kb. lenullázódik, mert a vizsgaidőszak előtti héthez érünk, amikor még nem tudom, hogy hogy tudom beosztani az időmet, de azért a vizsgáimat szeretném nagyon gyorsan letudni. Mindezek mellett június 4-én startol a Könyvhét, szóval érzem, olyan versenyfutás lesz az idővel, mint a Könyvfesztivál előtt, de ez még nagyon a jövő. Jelenleg a jövő hetemet tervezem, és ha minden úgy alakul, ahogy én gondolom, akkor szuper lesz, sok olvasással, és könyves szocializálódással :)

Nektek hogy telt a hetetek? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)