2015-05-17

Heti zárás #10

„A Heti zárás egy minden vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.”


– Stockholm, Gamla Stan ♥





”When you work the hours we do, under pressured situations, It’s not unusual to find yourself involved with a co-worker.” 
/ Andy Flynn & Sharon Raydor

Kezdem a számomra egyik leginkább örömteli dologgal, amely a héten történt: ismét elkezdtem sorozatozni, mégpedig a Major Crimes-t folytatom, a harmadik évad végén járok. Nagy sorozatbuzi hírében álltam, rengeteget néztem egyszerre, aztán az elmúlt fél évben valahogy teljesen leredukálódott nullára. Pénteken tanulást immitáltam az egyik csoporttársammal, és akkor jött fel a téma, hogy a The Closert mindketten nagyon szeretjük (!!), ami számomra ritka, mint a fehér holló, mert én imádom, 3-4-szer néztem végig, de általában ha megemlítem, akkor mindenki csak néz, mint borjú az új kapura, hogy az mi. Hát, Kyra Sedgwick egy istennő, szóval öreg hiba, de nem papolok róla. Szóval a Major Crimes a spin-offja, amit nehéz volt megszoknom, de azért egy-két Flynn & Provenza jelenet van benne, amit imádok. *End of fangirling*

Ez a hét volt az utolsó a vizsgaidőszak előtt, ami a suli szempontjából szerencsére nem volt annyira hajtós, de helyette a hivatalokban ücsörögtem rengeteget: hol a lakás dolgai, hol a gyámügyi, hol a saját dolgaim miatt. Mindezek mellett teljesen kimerültem, szóval volt, hogy félig bealudtam, amíg várakoztam, és ez nem vicc. Az alvást szombaton és vasárnap pótoltam, mondjuk úgy, szerintem többet relaxáltam, mint éber voltam :) Pedig nem ártott volna elkezdeni tanulni is....


A héten nem sokat olvastam, a fáradtság miatt nem igazán tudtam koncentrálni. Egy kicsit ezt, egy kicsit azt, többnyire azokból a könyvekből, amikbe már korábban belekezdtem. A sulihoz olvastam Valentyin Raszputyin: Mit mondjak a hollónak? című kötetét, erről nemsokára írok is a terveim szerint.

A héten bátorkodtam elkezdeni használni az ask.fm nevű oldalt is, és ebből rögtön egy kisebb botrány is kerekedett. Azt a véleményemet még mindig tartom, hogy a trollok és az utálkozók megjelenése csak azt jelzi, hogy valamit baromi jól csinálsz, szóval köszönöm a nem kedves kérdéseket, nem törtem meg, és nem is fogok. Legszívesebben bemásolnék egy reakciót a profilomról (egy baráttól), de szerintem néhányakat  jobb, ha megkímélek ettől. Inkább Bea válaszát osztom meg :D A rendes kérdésekért pedig köszönet, pacsi :)

Ma este szerintem még ledarálom a Major Crimes-t, holnap pedig ideje nekiugrani a tanulásnak, mert kedden is és szerdán is jelenésem lesz, szerdán pedig lehet, hogy a dupla szóbeli adta megtiszteltetésben lesz részem. Egy tárgyat leszámítva szerintem nem lesz húzós ez a vizsgaidőszak, és remélem igazam is lesz. Sok sikert minden egyetemista pajtásnak, innen is ;)

Nektek hogy telt a hetetek?


2 megjegyzés:

  1. Legfontosabb hozzászólnivalóm: Én is imádom a The Closert! *-* (A Major Crimes-t viszont nem merem elkezdeni... nem kapott valami fényes kritikákat)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gigalike *-*

      Én nem olvastam kritikákat, csak annyira hiányzott a csapat, hogy inkább nekikezdtem. Az első évad nekem durcásan telt, hogy mit keres itt Raydor, és mennyire hiányzik Brenda, nélküle nem ugyan az.. Tényleg nem, mert teljesen más.

      Raydornak is van egyfajta sármja, ő a 0-24 kedvesen elküld melegebbre című történet, míg Brenda a vérmesebb volt. Így a harmadik évad végére megszerettem őket is, nem rosszak, habár sokkal kevesebb pl. a Flynn & Provenza beszólás is (azért volt egy-két ikonikus, pl. The Closer 5x06 és társai :D).

      Ha unatkozol, azért nézz bele. Nem annyira rossz, de az tény, hogy nem tölti ki az űrt, ami Brenda után maradt...

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)