2015-05-31

2015. májusi beszerzések


Május utolsó napja van, százágra süt a nap, csodás idő van, nemsokára indulunk mini biciklitúrára, és ahhhh *-* Imádom ezt az időt, mert azokat a nyarakat (mondjuk leginkább a tavalyit) juttatja eszembe, amikor fogtam minden nap a kis könyvecskémet, és levonultam a Tisza partjára olvasni :) A májusi állás még nulla, legalábbis a Tisza-part javára, de dédimnél bizony megvolt már az első kifekvős-olvasós-kávézós-napozós délután. Ezekhez a partikhoz pedig könyvhalmozás dukál, mint tudjuk, szóval lássuk is a májusi mérleget, amelyben volt KMK boltmegnyitó, DUE nap, KMK gyereknapi akció, és szimpla random ámokfutás is :)




Az első adag képen az egyik áprilisi blogturnés könyv szerepel, illetve középen az a két könyvecske, amit a Könyvmolyképző popup store-jának megnyitóján kaptunk. A hazudósok és az Itt voltam egyben jött, néhány órával a KMK-sok előtt :)A Presszáriumot és Az önmenedzselés edzésterve pedig a DUE-n kapott csomagom részei voltak.



A Calderon és a Közellenségek a DUE-nap után jöttek velem haza: az egyiket vettem, a másik ajándék volt a megnyitó kapcsán (3 könyv után egyet ajándékba adtak). Az asszony és a majmot a BTK és a TIK közti árustól vettem, hiába kerestem svédet, neki sosincs :( Ez a dán szerző állt viszont a legközelebb a kritériumomhoz, szóval megvettem, mert ígéretes volt a fülszövege. A Csontszüretet a postán várva leltem meg, és gondoltam 990 Ft-ért nem sok, plusz kapott hideget is, meleget is, kíváncsivá tett (aztán ez első két Twitter-komment az volt róla, hogy borzasztó - ígéretesen indul :D). A Bunkerrajzoló és a Putyin-könyv május vége felé érkezett, a De mi kerül a pitébe? szintén, a La Mattanza - Sorsfordulót és Az ördög a fehér városbant pedig a Könyvmolyképző gyereknapi akciójában szereztem be.


Ezek a könyvek pedig kimaradtak, hiába vezetek listát Molyon, mégis elfeledkeztem róluk. Szóval ők is blogturnés könyvek kései papírverziói :) A negyedik pedig egy svéd nyelvű könyv, a Lille Lorden Frances Hodgson Burnett-től, amelyet a Book Stationben vettem *-* A borítójáról pedig sajnos nem találtam képet :(

Összességében azt érzem, hogy kicsit eleresztettem magam májusban, viszont ha jól számolom, akkor nem jobban, mint áprilisban :D Most mondhatnám azt, hogy nyáron megpróbálom visszafogni magam, de nem tudom, hogy hány megjelenés, akció lesz, így még nem tervezgetek ezen a téren. Viszont mindenképpen szeretnék tartani egy ereszdelahajam-olvasást, már ami a könyvek mennyiségét illeti, mert az azért látszik, hogy a könyvek gyűlnek, de közel sem olyan ütemben olvasok, ahány regény beérkezik hozzám.

Májusi csoportkép:


A könyves összesítés:
6 vásárlás
5 ajándék/nyeremény
9 recenzió

A többiek májusa: Jeffi, PuPilla, katacita, Saci, Dóri, Amadea


2 megjegyzés:

  1. Hát ez nem semmi kupac lett, csajszi :D :D Jaj, Bradley könyvét tényleg már nekem is olvasnom kell, mindig kacsint rám egyet a polcról. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      Érdemes elolvasni, tényleg. Holnap lesz róla bejegyzés nálam :3

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)