2015-04-26

Heti zárás #7

„Nos tehát, reményeim szerint egy új rovatot indítok, amit minden szombaton vagy vasárnap teszek majd közzé az azt megelőző napjaimról – természetesen könyves fronton. Terveim szerint leginkább arról írok majd, hogy mit olvastam, került-e hozzám könyv, vagy volt-e esetleg valami felkavaró esemény, amiről szeretnék írni: egyszóval egy kissé kötetlenebb bejegyzéssorozatot tervezek.”


– Stockholm, Gamla Stan ♥


Hm, sűrű hetem volt, ez az egy biztos. Az elejére nem is emlékszem annyira, mert már megint felesleges köröket kellett tennem itt-ott (amiből kezd elegem lenni), szerdán Szevasz Tavasz volt, ami BTK-s (mármint bölcsész BTK) sportnap, ahova épphogy csak kinéztem a bográcsozásra, besegítettem egy kicsit, aztán meguzsonnáztunk, csütörtökön pedig suli volt ismét. Aznap kiélveztem a napot, és lett egy kis színem is :) Pénteken dolgoztam, és miután jól elfáradtam, szombat kora reggel irány a Könyvfesztivál :P

Utóbbiról külön bejegyzés lesz, de elöljáróban elárulom, hogy nagyon élveztem, nagyon tetszett, és már alig várom a következőt *-* Na jó, vigaszdíjnak a várakozásért ott lesz a júniusi Könyvhét, amire mindenképpen megyek.

Ó igen, majdnem elfelejtettem, pedig ez egy hatalmas dolog, és nagyon de nagyon örültem is neki, csak a Könyvfesztes fáradtság már kiszívta az agyam így vasárnap estére. Tehát szerdán kaptam egy e-mailt a DUE-től, mi szerint a pályázatom (amit az utolsó pillanatban adtam be!) tetszett nekik, ez pedig azt jelenti, hogy helyezett vagyok Az év online diákmédiuma kategóriában!

Leírhatatlanul boldog voltam és vagyok, szerdán a mail olvasása után konkrétan remegtem a boldogságtól. Ilyen sem sokszor történik :) Alig tudom még mindig elhinni és felfogni, hogy egy országos pályázaton dobogós vagyok, hogy az én blogomat is érdemesnek találták arra, hogy komolyan versenybe szálljon egy ilyen díjért! Klisé, de tényleg mintha csak tegnap lett volna még az az időszak, amikor havi egy bejegyzés volt, de az is csak azért, mert nagyon untam magam (gyakorlatilag egy évvel ezelőtt). Mostanában pedig olyan dolgok történnek (a Könyvfeszten xis volt egy-kettő :]), hogy alig hiszem el. De nem picsogok tovább, ennyiből is érzitek, hogy meghatódtam, és hogy mennyire boldog vagyok. Összegezve tehát: május 8-án Sajtófesztivál a Millenárison, amelyen természetesen ott leszek! :)

Tehát a heti boldogságlöket sokszorosan is megvolt :) Mindemellett nem sokat olvastam, Molyon néztem, belekezdtem három könyvbe, de jelenleg mindhárom folyamatban van, illetve Demcsák Zsuzsától A másik életemet olvastam el, ezt tegnap este kezdtem a vonaton, és ma reggel fejeztem be. Bejegyzés hamarosan, ahogyan a másik háromról is :)

Nektek hogy telt a hetetek? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)