2015-04-19

Heti zárás #6

Nos tehát, reményeim szerint egy új rovatot indítok, amit minden szombaton vagy vasárnap teszek majd közzé az azt megelőző napjaimról – természetesen könyves fronton, illetve egy-két személyesebb szösszenettel. Terveim szerint leginkább arról írok majd, hogy mit olvastam, került-e hozzám könyv, vagy volt-e esetleg valami felkavaró esemény, amiről szeretnék írni: egyszóval egy kissé kötetlenebb bejegyzéssorozatot tervezek.


– Stockholm, Gamla Stan ♥


Az elmúlt hetem nagyon gyorsan elszaladt, leginkább az azt megelőző heti bezártság után a jó időt próbáltam kiélvezni, és a hét elején mindig kiültem valahova suli után olvasni. Hétfőn, kedden, és szerdán szenvedtem, ugyanis a kötelezőt kellett volna lenyomnom, ami Valerij Brjuszovtól a Tüzes angyal volt, de ~60 oldal híján nem sikerült, óra után, itthon pedig már nem kínoztam magam. Csütörtök délután kapva kaptam a szabadságomon, és Leon Leysontól A lehetetlen valóra vált - Egy fiú a Schindler listáján című könyvet olvastam el, április 16-án, a holokauszt magyarországi áldozatainak emléknapján. A dátum pedig teljesen véletlenszerű volt, meg is lepődtem, amikor megtudtam, hogy véletlenül is, de sikerült méltóképp emlékeznem. Bejegyzés a jövő héten lesz a könyvről.

Nyilván van bennem egy kis mazochista hajlam, mert a Tüzes angyal után nekifogtam egy másik kötelezőnek, vagyis inkább rászántam magam a befejezésére. Ez nem volt más, mint A Mester és Margarita, ami önmagában érdekelt is volna, de nem most, mert semmi kedvem nem volt hozzá, így az olvasás is nyűg volt. Ez a rossz a kötelezőkkel, hogy mindegy, hogy érdekel-e, el kell olvasnod, és habár mondjuk egy fél évvel később szeretnéd, amikor muszáj, akkor nagyon meg tudod gyűlölni.

Ma nekikezdtem Per Petterson Megtagadomjának, reményeim szerint a héten erről is lesz bejegyzés. Ó, és a Könyvfesztivált ugye nem felejtettétek el? Jelenlegi állás szerint szombaton megyek, aki esetleg szeretne velem találkozni, váltani néhány szót, az szóljon :)

Nektek milyen hetetek volt?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)