2015-04-05

Heti zárás #4

„Nos tehát, reményeim szerint egy új rovatot indítok, amit minden szombaton vagy vasárnap teszek majd közzé az azt megelőző napjaimról – természetesen könyves fronton. Terveim szerint leginkább arról írok majd, hogy mit olvastam, került-e hozzám könyv, vagy volt-e esetleg valami felkavaró esemény, amiről szeretnék írni: egyszóval egy kissé kötetlenebb bejegyzéssorozatot tervezek.”


– Stockholm, Gamla Stan ♥

Annyira szuper hetem volt ^^ Mármint inkább a hétvége tetszett jobban, ugyanis fent voltam a két tesómmal Pesten, rokonoknál, és habár a jókedvet és kacagást beárnyékolta egy masszív lázhullám (akármit vettem be gyógyszert, 1-1,5 órára lement, aztán visszajött – s láss csodát, mire hazaértünk, addigra lettem jobban). Voltunk IKEA-ban, vettem plüss répát, kávésbödönt, meg egy csomó más apróságot, szóval nagyon jó volt *-*

Olvasás terén hét elején a Nick és Norah végtelen éjszakáját olvastam (blogturnés könyv, poszt hamarosan), aztán Roger Hobbs-tól a Ghostmant, ami valami zseniális volt, majd pedig Alice Hoffman Gyönyörű titkok múzeumába kezdtem bele, de folyt. köv. a jövő héten :)

Tulajdonképpen kicsit megkurtítottam a hetemet, mert csütörtökön nem mentem be órára (és így aznap korán sem kellett kelni), a befejezés pedig leszámítva minden negatívumot, tetszett. De szerintem jövő héten hasonlóakról számolhatok be, leszámítva a betegséget :)

Nektek hogy telt a hetetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)