2015-04-30

2015. áprilisi beszerzések


Újabb hónap végét köszönthetünk, ami nem mást jelent, mint egy beszerzős posztot :) Eddig talán nem is nézegettem annyira, nem agyaltam ilyeneken, de most érzékenyen érintett, hogy hogy elszaladt az idő, és holnap már május van! Majdnem eltelt az év fele. Vagy csak én érzem ezt durvának? Mindemellett boldog vagyok, amiért a tavaszi/nyári időszakot éljük, mert ez az egyik kedvenc időszakom az évben, amikor meleg van, és ki lehet ülni olvasni a parkokba, terekre, rövidujjúban lehet járni, és napozni is lehet. S ezeket leszámítva úgy hiszem, hogy könyvügyileg is a kedvenc időszakom lesz, ugyanis rengeteg könyvvel gazdagodtam az elmúlt egy hónapban. De mutatom is mindjárt :)




Alapvetően kétfelé tudom bontani az áprilisomat: a Könyvfeszt előttre, és a Könyvfeszt utánra. Az első sor első borítója, a Tüzes angyal a sulihoz kellett, antikváriumból vettem 1300 Ft-ért, mert amúgy a könyvtárból kikapkodták a csoporttársak. Kár volt megvenni, el sem olvastam végig, ráadásul utáltam is.

Ohlsson-tól a Mostohákat azért vettem meg ilyen nagy sietségben, mert azt hittem, fel tudok menni Pestre a dedikálásával, de sajnos dolgoztam, így erre nem került sor. Majd talán legközelebb :) Viszont örülök a beszerzésnek, mert nagyon kíváncsi vagyok rá, s mondjuk könyvtárból is kivettem már, de az olvasásig nem jutottam el akkor sem. Ó, igen, amúgy a Nyuszi hozta a könyvet; dédimtől kaptam, csak ugye fizikailag én vettem meg. A Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei és az Üresek városa gyakorlatilag féláras vásár volt, 1+1 Kossuth kiadós akcióban a Líra webshopban. Nagyon szép kiadások, de még várakoznak picit az olvasásra :) Az Úton és a Száll a kakukk fészkére is 50-50%-os volt, de az Alexandra webshopban, s igaz, az Útonból egy másik borító jobban tetszik, de sebaj. Mindkettő elöl van a várólistámon, nyáron remélem sikerül is összehoznni az olvasást.

Zsuzsa könyve és a Madarak a dobozban recik voltak, előbbiről épp tegnap írtam, utóbbi pedig blogturnés, szóval hamarosan jön a bejegyzés :) Könyvfeszten vettem át, nagyon aranyosak voltak a fumaxos srácok, zavarukban hirtelen a listában sem találtak :D



És igen, én is zsákbamacskáztam, ennek a csümölcse a Hóvirágok! Mégpedig a Geopennél, erre a könyyvre pedig oroszos szöveget írtak, s habár nemigen fogott meg, azért mindenképp el fogom olvasni. Plusz kaptam hozzá BOOKR-os szatyrot, vásznat, imádom :D Az utolsó rítus Animus, 500 Ft, kíváncsi vagyok :) A Tökéletes kémia és A lány a farkas a Vörös Pöttyös taliról jött velem, és az utóbbi érdekel is, sokszor nézegettem már munka közben is.

Az utolsó sor a Maxim Kiadó "termése", a blogturnés könyvek papírformája. A héten vettem át a könyveket, és le a kalappal (eddig nem olvastam még maximos könyvet), mert csodaszép kiadások, még a papírkötéshez képest is, illetve nagyon finom az illatuk :) Az Őrület és szerelem pedig külön öröm számomra, mert nagyon szerettem azt a könyvet, így biztosan a polcom éke lesz. Apropó, polc: van egy nagy férőhelyű polcom, csak le kéne róla pakolni, szóval átmenetileg a helyhiányt is megoldottam :)

Összességében pedig – a Könyvfeszttel és mindennel együtt – úgy érzem, hogy az április a boldogság hónapja volt számomra, mert annyi jó dolog történt velem, főleg a második felében. Ne gondoljatok nagyon nagy horderejű dolgokra, találkozásokra, apróságokra gondolok, illetve persze a DUE-jelölésemre is, ami azért nagyobb dolog :D

A könyves összesítés:
7 vásárlás
6 recenzió
3 ajándék

A többiek áprilisa: Dóri, katacita, Nita,


4 megjegyzés:

  1. Látom, az Útonból ez már egy tök új fordítás, nekem egy hetvenes évekbeli van meg, és egyszer elkezdtem, hát ööö, az érdekes volt. De szerepelt benne a hipszter szó :D
    A tiédet meg u.az fordította, aki az Eredeti tekercses verziót, végül azt olvastam el és imádom, majd be is akarom szerezni egyszer.
    Örülök, hogy ilyen jó hónapod volt, és nagyon sok szép könyvet szereztél be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi, hogy mondod, én épp el voltam picit kenődve, amikor a Molyon láttam, hogy új fordítás. Mondtam is, hogy csak ilyen Zabhegyező-féle legyen... De akkor megnyugodtam :D

      Köszönöm, kíváncsi leszek rád is ;)

      Törlés
  2. A lehetetlen valóra váltot én Zakkanttól kaptam kölcsön, nemsoká fogom olvasni. :)
    Szép termés!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)

      Nem könnyű olvasmány, az biztos, de örülök, hogy Leyson papírra vetette.

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)