2015-03-29

Heti zárás #3

Nos tehát, reményeim szerint egy új rovatot indítok, amit minden szombaton vagy vasárnap teszek majd közzé az azt megelőző napjaimról – természetesen könyves fronton. Terveim szerint leginkább arról írok majd, hogy mit olvastam, került-e hozzám könyv, vagy volt-e esetleg valami felkavaró esemény, amiről szeretnék írni: egyszóval egy kissé kötetlenebb bejegyzéssorozatot tervezek.


– Stockholm, Gamla Stan ♥

Tyű, nagyon sűrű hetem volt, és rettentő mozgalmasnak tűnik így visszanézve.Hétfőn nyugi volt, aztán kedden rohantam, mint a félőrült, hogy délutánra minden klappoljon: aznap reggel kaptam meg Az üveggyerekeket, órára mentem, utána pedig Cegléd volt betervezve, ahol Kevin a Zolvasóval találkoztam. Számomra pozitív csalódás volt, jól éreztem magam, és még vonatoztam is (amit imádok) ^^ Szerdán és csütörtökön suliban voltam, plusz hivatalos dolgokat intéztem - utóbbiak hihetetlenül sok energiát ki tudnak belőlem szívni.

Mindeközben sokat olvastam, de ahogy elnézem a molyos listámat, a kötelezőek uralkodnak. Tolsztojtól Az ördög, Dosztojevszkijtől pedig az Egy nevetséges ember álma volt a heti feladat (plusz Tolsztojtól a Három halál, de azt még múlt héten kivégeztem), illetve Gogol Nyevszkij Proszpektjével próbáltam dűlőre jutni, több kevesebb sikerrel. A muszáj mellett "élvezkedtem" is, hétfőn nekikezdtem Jennifer Clement Elveszett lányok országának, amit a vonaton is olvastam, és nem mellesleg imádtam. Csütörtökön pedig kipihenve az irodalomóra kínjait Az üveggyerekeket olvasgattam. Jelenleg a Gépnarancsban és A babaház úrnőjében vagyok benne, ezeket ma vagy holnap fogom befejezni körülbelül. Tehát olvasási fronton is mozgalmas volt a hetem :)

Pénteken drága barátnőm látogatott meg, és vele kapcsolatosan nem tudom megállni, hogy ne írjam le azt a felfedezésemet, aminek hihetetlenül örülök, és már Instagramon is megosztottam. Szóval tudjátok, imádom Svédországot, a szívem csücske pedig Stockholm, ezek után pedig valahogy egyenesen következik, hogy a svéd nyelv sem idegen számomra. Nos, akárhányszor elmerengek a svédes múlton, vagy hogy milyen jó lenne nyáron kiruccanni egyet Stockholmba, mindig kapok utána 1-2 svédes dolgot az élettől. Legutóbb egy "ismeretlen ismerős" vettem fel velem a kapcsolatot, aki szintén kint volt, vagy mondjuk ott van az ezen a téren elég bizarr találkozás Gabóval, utána Az üveggyerekek, Ohlsson a Könyveszten (de most még nem mondom tovább), most pedig barátnőm anyukája küldött egy hatalmas szatyornyi svéd nyelvi anyagot könyvekkel, CD-kkel, és mindennel, hát azt hittem elsírom magam örömömben *-* Szóval kaptam egy csomó nyyelvkönyvet is, annyira boldog vagyok még mindig! Tehát mozgalmas, sűrű, de csodálatos hét volt *-*

Nektek hogy telt az elmúlt hetetek? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)