2015-03-22

Heti zárás #2

Nos tehát, reményeim szerint egy új rovatot indítok, amit minden szombaton vagy vasárnap teszek majd közzé az azt megelőző napjaimról – természetesen könyves fronton. Terveim szerint leginkább arról írok majd, hogy mit olvastam, került-e hozzám könyv, vagy volt-e esetleg valami felkavaró esemény, amiről szeretnék írni: egyszóval egy kissé kötetlenebb bejegyzéssorozatot tervezek.


Hú, ez a hét szerencsére nem volt olyan sűrű, de számomra mégis egy kicsit fárasztó. Nem tudom, hogy mi van velem, de mostanában az eszek-alszok-olvasok háromszögben mozgok, hiába eszem már lassan majdnem 3 hete a vitaminokat, hogy a tavaszi fáradtságot leküzdjem, mint tavaly.

Az elmúlt hét elején átvettem a lírás rendelésem, amely tartalmazta John Greentől a Papírvárosokat is, illetve klasszikusokat is (többek között oroszt is). Bővebben ezekről majd a havi beszerzős bejegyzésben mesélek. A héten befejeztem Glendon Swarthout A hazatérítő című könyvét is (turnés lesz), Tolsztojtól a Három halált, és Gogoltól Az arcképet (ezek sulis olvasmányok). Belekezdtem Mari Jungstedt könyvébe, az Észrevétlenbe, és a Papírvárosokba, utóbbit pedig be is fejeztem.

Örömmorzsáknak nevezném azokat a dolgokat, amik felvidítottak, megmosolyogtattak. Mint például
► a napsütés
► a tavasz ténye
► több órám is elmaradt a héten (és így több időm maradt a feltöltődésre, magamra)

A hét fénypontja a péntek volt, amikor átmentem Makóra barátnőmhöz, és ugyan úgy tudtunk hülyéskedni, ahogy annó, gimiben. Ott ettünk szerb gombás lepényt, aztán elmentem vele egy felolvasásra is (Tatár Rózsa) a városi könyvtárba, ahol találkoztam Gabóval, a felolvasás után pedig beszélgettünk egy jót :)

Nektek hogy telt a hetetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)