2015-03-15

Heti zárás #1

Nos tehát, reményeim szerint egy új rovatot indítok, amit minden szombaton vagy vasárnap teszek majd közzé az azt megelőző napjaimról – természetesen könyves fronton. Terveim szerint leginkább arról írok majd, hogy mit olvastam, került-e hozzám könyv, vagy volt-e esetleg valami felkavaró esemény, amiről szeretnék írni: egyszóval egy kissé kötetlenebb bejegyzéssorozatot tervezek.


–– A képen Stockholm óvárosa, a Gamla Stan látható ^^


Ezen a héten nem történt szerencsére semmi felkavaró, ám kicsit sűrűre sikeredett az életem, így új könyvbe nem kezdtem bele, helyette a már elkezdetteket olvasgattam/fejeztem be. Oké, könyvnek minősül, de szerintem csak egy szösszenet volt Puskintól A pikk dáma, amit a sulihoz olvastam, továbbá szintén a szakomhoz nyüstölötm Bulgakovtól A Mester és Margaritát. Bővebben mindkettőről lesz majd említés a blogon (bejegyzés formájában), illetve ott van még Gogoltól a Nyevszkij Proszpekt is, ami szintén csak egy szösszenet, de mivel a szentimentalizmus igen távol áll tőlem, inkább mást olvasok, és halogatom még csütörtökig, amikorra kell.

A héten befejeztem még a Half a King - Az uralkodót, amivel jövő héten turnézok, továbbá érkezett hozzám egy recenzió is, amely nem más, mint Mari Jungstedttől az Észrevétlen – svéd krimi, nyami :D

A héten egy kicsit stresszben voltam, mert egy jó ideig azt hittem, hogy hatalmas elmaradásaim vannak, aztán rájöttem, hogy mégsem, még időben vagyok. Szóval ennek örömére rendeltem könyveket is: a Három nővért, a Cseresznyéskertet, a Névtelen Várat, Az ifjú Werther szenvedéseit, és a Gulliver utazásait; továbbá várom John Green Papírvárosokját, aminek a héten kellett volna megjelennie, de még se híre, se hamva. Kíváncsi vagyok rá, habár nincsenek nagy elvárásaim a Csillagainkban a hiba után.

A jövő heti terveim között szerepel végre először mindent elolvasni az irodalom kurzusra (de ezt csak halkan jegyzem meg, hogy eddig sosem voltam 100%-os), majd pedig belekezdeni a könyvfesztiválos könyveimbe, amik már egy ideje várják az olvasást. Dióhéjban ennyi :)

Nektek hogy telt a hetetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)