2015-03-30

2015. márciusi beszerzések

Nos, amilyen ügyeske voltam februárban, most kb. annyira vadultam meg, pedig nem kellett volna. Mindjárt itt a Könyvfeszt (ahol szintén jó lenne egy-két petákot költeni, ráadásul ahogy hallottam, olcsóbban lehetséges a dolog, mint ahogy átlagosan adják a könyveket), plusz egy csomó turnés könyvem is van, és ezekből sajnos még jó néhány olvasatlanul áll. Ehh. De azért reménykedem, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki ha elmegy egy könyvesbolt/webshop előtt, akkor rájön a görcs, hogy "de nézd milyen szép, már milyen régóta szeretném, és néz, most olcsóbb is, mint szokott lenni!". Mondjátok kérlek, hogy ez nem a pszichiátra előszobája :D

Idén márciusban 14 könyvvel lettem gazdagabb, és amikor összeszámoltam, én is majdnem elájultam, de azért vannak benne könnyítő tényezők is :D No de lássuk alább, hogy mennyi az annyi, és hogy alakul a sorrend.






Nos tehát, ahogy említettem, 14 könyyv költözött hozzám ebben a hónapban, ebből hetet vettem, s ráadásul a kötelezőeket/klasszikusokat nevetségesen olcsón, 2-3-400 forintért, tehát nem is költöttem rájuk sokat. És igen, elkapott ez a fajta láz is, tehát mégiscsak van valamiféle pozitívuma annak az orosz irodalom című kurzusnak, ahol Puskint, Gogolt, Tolsztojt, és Dosztojevszkijt olvasunk :D // A képekről hiányzik Csehovtól a Cseresznyéskert.

A Papírvárosokra kíváncsi voltam, de nem volt nagy durranás, Az opricsinyik egy napja pedig a témába vág, majd terveim szerint Könyvfeszt után próbálkozok meg vele, addigra fogunk körülbelül a kortárs irodalmi részhez jutni, sőt, ha jól rémlik a tematika, akkor Szorokinről is lesz szó.

Az első sor két középsője, valamint az utolsó sor első három könyve recibe jött, s csodálatosan szépek. A Half a Kingnél áradoztam már, hogy milyen nagyon szép a kiadás, de meg kell említenem az Elveszett lányok országát és A babaház úrnőjét is, keménytáblások, és nagyon szépek (ezek mind beépített könyvjelzővel!!!). A Ghostman és az Észrevétlen puhák, amit nem bánok, a papírkötést jobban szeretem olvasni, számomra egyszerűbb bánni vele.

+++ Kristina Ohlssontól Az üveggyerekeket nyertem múlt héten, csak képre nem fért már rá. Illetve a hónap utolsó napján érkeztek meg a könyvmolyképzős könyveim az eddigi turnéimból, tehát + Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten, + Sarah Fine: Sanctum.

Összesen tehát:
8 vásárlás
7 recenzió
1 nyeremény

A többiek bűnözései: katacita, theodora. PuPilla, Nikkincs, Szilvamag, Saci, Zakkant, Nita, Anna


6 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, ez nem a pszichiátria előszobája, de ha mégis, akkor mehetünk együtt! :D Márciusban én tizenhárom könyvvel gazdagodtam, de simán megmagyaráztam magamnak mindegyiket, hogy milyen olcsó és kihagyhatatlan volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó! Épp azon gondolkodtam, hogy ha nem írnék blogot, akkor csendben elsunnyognék, és senkit nem érdekelne, de így meg ki van téve a "kirakatba", és aki nem érzi át ezt az egészet, az bolondnak tart :D

      Törlés
  2. Azzal nem kell foglalkozni, hogy ki mit gondol :) Ha most ez esik jól, akkor csináld csak - mármint a beszerzést. :)
    Lehet, majd később máshogy állsz hozzá, aztán utána megint így, de ez szerintem tök oké :)
    Kár, hogy a Papírvárosok ilyen béna, a Katherine a köbönhöz hasonlíthat (a posztod alapján), az is annyira semmi volt. Eddig egyedül az Alaska nyomában tetszett, de az nagyon. Komoly, de mégsem úgy, mint a Csillagainkban a hiba.
    Nagyon várom már, hogy A babaház úrnőjéről elkezdjenek posztok születni, aztán akkor el tudom dönteni, hogy kell-e nekem, vagy nem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában kicsit össze vagyok zavarodva, mert hiába járok bölcsészkarra, kb. mindenki olyan körülöttem, mintha legalább vegyésznek tanulnánk, és az olvasás mintha egy olyan dolog lenne, ami ciki, és tök furán néznek, hogy minden másnap másik könyvvel a hónom alatt jelenek meg órán. Aztán az interneten azon panaszkodnak, hogy már megint milyen sokat (~200 oldalt) kell olvasni egyik csütörtökről a másikra, és hogy nekik erre nincs idejük, én meg nézek, hogy WTF. Pedig részben nyelvészek, irodalmárok leszünk, és a nyelvi szak nem csak a nyelvet takarja, hanem az irodalmat is. Megszoktam, hogy csodabogár vagyok ezen a téren, de pont ott nem vártam volna, ahol ennek alapnak kellene lennie. Hiába, változik a világ, a mindennapok az ivászatból meg a bulikból állnak, nem mellékesen, csendesen néha meglátogatjuk az órákat is. - Sorry, ez kikívánkozott belőlem. Szóval ja, ez megy folyamatosan, és megzavar.

      A babaház úrnője turné 4-én kezdődik, én 6.-án posztolok majd :3 Nekem tetszett, elöljáróban csak ennyit mondok ^^

      Törlés
  3. A Babaház Úrnője engem is érdekel nagyon. A Papírvárosokat viszon nagyon nem szerettem meg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előbbit nagyon ajánlom, utóbbit pedig Goodreadsen láttam, hogy nem nyerte el a tetszésed :D

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)