2015-02-28

2015. februári beszerzések


Itt a vége a februárnak, és ezzel együtt nagyon remélem, hogy a télnek is. S noha valaminek vége, számomra februárban valami új kezdődött, mégpedig az, hogy nem vettem egyetlen könyvet sem! Amit januárban megfogadtam, az akkor csak álom maradt, ebben a hónapban viszont azt kell hogy mondjam, semmiféle kínba és önmegtartóztatásba nem fulladt ez az egész nemveszekkönyveket-dolog, egyszerűen csak így hozta az élet. Mondjuk attól, hogy nem vásároltam, még jöttek új könyvek :) 

Fizikálisan három könyv került hozzám, ezek pedig Nicholas Barreau-tól az Álmaim asszonya, Lena Dunham-től a Nem olyan csaj a Blogturné Klub keretein belül, illetve egy nem BTK-ss reci is jött, Janne Teller-től a Semmi. Szintén a BTK égisze alatt több ekönyvet is elolvastam ebben a hónapban, ám nem gondolom úgy, hogy azokat ide kellene sorolnom, hiszen az ekönyv az nem tapintható, habár nagyon is olvasható, de ez legyen a hab a tortán :)

* Nagymamám polcáról áthoztam magamhoz Hugh Laurie A balek című könyvét, Robert Merle-től A szigetet, és az Egy gésa emlékiratait is :( De ezek nem számítanak vásárlásnak, habár papíralapú könyvek.

Havi olvasmánylistát nem sorolok, a Molyon megnézhetitek, követhetitek, hogy mely könyveket végeztem ki eddig. Tehát azt kell hogy mondjam, hogy ez a blog történetében az eddigi legrövidebb havi beszerzős poszt, és mégsem "éheztem" :) Több ilyet kérek :)

A többiek februárja: katacita, theodora, Amadea, PuPilla, Anna, Mentavirág, zakkant,


6 megjegyzés:

  1. Jó zárás! Instán is írtam, hogy Lena könyvét én is várom, az Álmaim asszonya is érdekel, a Semmi meg már megjelent korábban is, ugye? (Farkas Lívia beszámolója rémlik róla :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Lena nem rossz, de tegnap este volt 1-2 szemöldökmeresztgetés, mert az már az elején körvonalazódott bennem, hogy én nem olyan csaj vagyok, mint ő :D

      Az Álmaim asszonya BTK rám eső része március 9-én jön ^^ Igen, a Semmi pedig régebbi könyv, csak a szerzőnek most jelenik meg új könyve a kiadónál, és kíváncsi voltam az előzményekre is, szóval a Semmi és a Minden is hamarosan fent lesz a blogon :)

      Törlés
  2. A Balek nekem is megvan, egyike azon könyveknek amiket újraolvastam azért 1x-2x, pedig olyan könyv kevés van nálam - mondhatni eddig nem nagyon született ilyenre példa. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyű, pedig a Molyon elég gyengusz az értékelése, 68% ha jól emlékszem :D Kíváncsivá tettél (mert bevallom, én nem olvasok újra könyveket, így ez nekem is egy nagy dolognak számít), szóval lehet a nem is olyan távoli jövőben fogok sort keríteni rá :)

      Törlés
  3. Tudom kicsit fura kérdés lesz, de nem rég én is regisztráltam a moly.hu-ra, így eléggé kezdő vagyok benne (mármint, ha lehet ezt így mondani). Láttam, hogy ott lehet vásárolni könyveket, de ezek e-könyvek, vagy igazi papíralapú könyvek? Előre is köszönöm a válaszod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem papíralapúak, viszont sosem vásároltam még a Molyboltban :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)