2015-01-16

TEKLA KEDVENCEI | Könyves blogok


Ha már új év, akkor új tervek, új remények – ennek szellemében írom most eme bejegyzést is. Egy ideje agyalok azon, hogy milyen rovatokat lehetne behozni a blogra, hogy egy részt legyen rendszeresség is (mondjuk minden hétfőn x féle poszt), de koppintani, másolni sem szeretnék senkitől, más részt ha például becsúszik egy vizsgaidőszak, amikor se olvasni, se írni nem tudok napokig, hetekig, akkor legyen mivel kitölteni az űrt, ráadásul olyasmit szeretnék, ami szorosabban kapcsolódik a könyvekhez, olvasáshoz, mint a sok blogon futó rovatok nagy része. Ne értsetek félre, nem kötekedni akarok senkivel, csak nekem a saját kis oldalammal van egy elképzelésem, és ahhoz többé-kevésbé szeretném tartani magam. Az, hogy a jövőben ez mennyire fog teljesülni, még nem tudom, de próba cseresznye :)

A mai – és egyben első ilyen – bejegyzés apropóját pedig az adta, hogy nézelődtem a láblécemben, kattintgattam az új bejegyzésekre (akik a blogon alul kint vannak, őket tutira olvasom, mert így nem vesznek el a bejegyzéseik a GFC feedjében), és egy kósza ötlet alapján írom most ezt a bejegyzést, hogy az én olvasóimmal is megismertessem az én kedvenceimet. 

Most sorrendet nem szeretnék állítani, mert mindegyik alább felsorolt blogot szeretem, de rangsorolni nem tudnám őket.

Nem csak és kizárólag könyves blog, és azt hiszem, pont ezért volt ő az első, akit elkezdtem olvasni ebből a listából. Szeretem a stílusát, az izlésünk is nagy vonalakban megegyezik, és nem mellesleg Katacita személyisége is egy hatalmas húzóerő számomra, mert nagyon szimpatikus. De azt hiszem, hogy utóbbit mindenkiről elmondhatom, mert a remek tartalom egy dolog, ha az rendben van, akkor a második legfontosabb számomra a blogger személyisége.

Nikit Twiteren kezdtem követni annó, amikor még lányos-mindenes blogot írt. Egyszer szembejött velem a könyves blogja, és nagyon megörültem neki, hogy ő is "belevág a bizniszbe". Sajnos ritkán ír, de ezeket a bejegyzéseket annál szívesebben olvasom. Ó, és szerintem csodaszép a blogja :)

Anettot szerintem nem sok embernek kell bemutatni, aki a könyves (blogger) körökben régebb óta mozog, mert egy részt most ünnepelte az 5. blogszülinapját, más részt az ő blogját szerintem sokan ismerik. Twitteren is aktív, s habár a könyves izlésünk nem olyan nagy mértékben fedi egymást, mégis szeretem elolvasni az írásait, főleg mert az ő stílusát is nagyon szeretem.

Nalina is azon bloggerek táborába tartozik, akik ritkán posztolnak, ám ezeket a bejegyzéseket nagyon szívesen olvasom. Ő is az elsők között volt, akiket olvasni kezdtem, s noha manapság tényleg nem sűrűn ír, Facebookon azért szerencsére tartjuk a kapcsolatot :)

Gabóra a közös skandináv- és svédmánia kapcsán találtam rá Molyon, ha jól emlékszem, és az ő blogját is rendszeresen olvasom. Ő a lányokhoz képest a másik véglet abból a szempontból, hogy nem teljesen fedi egymást az izlésünk: nála a háborús könyvek fordulnak elő nagy számban, illetve csodálom benne, hogy rengeteg magyar szerzőtől olvas. A Skandináv Krimik-sorozatot pedig mindketten imádjuk, de ezen kívül is elég sok bejegyzését olvasom.

Dórit is jó ideje olvasom, szintén nagyon szeretem a stílusát. Az ő olvasmányai sem teljesen olyanok, mint az én izlésem, de pont ez az egyik olyan dolog, amiért szeretem böngészni az ő blogját is, ihletet, olvasnivalót merítek tőle :)


Mára ennyit gondoltam, illetve szavazásra bocsátaanám, hogy mi legyen a következő kedvences csokor. Ti mikre lennétek kíváncsiak legközelebb? :)


10 megjegyzés:

  1. Ohhhh :)) Köszönöm!! Nekem te (és a blogod) vagytok a tavalyi év felfedezettjei! (Tetszik az új sablon!). Most megyek meglátogatom a többieket, akiket még nem ismerek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm, ennek örüök :) Remélem neked is tetszeni fognak a többiek :)

      Törlés
  2. Köszönöm! :3 Majd a hétvégén megerőltetem magam és írok valamit a blogra. Ezek után muszáj lesz! :")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, nekem öröm a blogodat olvasgatni, amikor írsz :)

      Törlés
  3. Óh! Köszönöm az érdeklődést.
    A sok lány-női vonal mellé egy férfi észrevételei, egy másik nézőpont hozhat újat. Egy más nézőpont, élettapasztalat alapján írt véleményre én magam is mindig kíváncsi vagyok.
    Bizonyára érdekes és színesít, a skandináv vonal pedig örök és úgy tűnik közös kedvencünk.
    Én is érdeklődve figyelem a blogodat és még jó néhányat az említettekből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, érdekes, hogy van, ami nekem nagyon tetszik, te meg lehúzod, vagy mondjuk olyat is találtam már, ami mindkettőnknek, kölcsönösen és maradéktalanul elnyerte a tetszését :)

      Köszönöm, és remélem a listán lévő, számodra még ismeretlen blogok is tetszenek majd :)

      Törlés
  4. Nagyon-nagyon köszönöm az említést, jelentem, a szimpátia kölcsönös :)))
    Élőben tuti nem vagyok ám olyan jófej :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :)) Igazából "miattad" írtam meg a bejegyzést, a te blogodat nézegettem, és onnan jött az ihlet :)

      Ne butáskodj, tuti az vagy ;) Majd egyszer lecsekkolom azért, hogy kijelenthessem, tutira igazam van :D

      Törlés
    2. Hát ez meg akkor még jobb :D
      Szólj, ha Győr felé jársz, szívesen körbevezetlek :))

      Törlés
    3. Rendicsek, mindenképp :D ^^

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)