2014-11-18

TOP TEN TUESDAY | Top Ten Sequels I Can't Wait To Get [Top tíz folytatás, amit alig várok]

Ismét itt vagyok, ismét írok Top Ten Tuesday bejegyzést :) Igazából szerencsétlenül kezdtem el, mert a múlt héten nem tudtam volna 10 olyan mellékszereplőt megemlíteni, akikkel szívesen olvasnék olyan könyvet, amelyben főszereplők. A többieket elnézve, nem csak én voltam gondban. Ezen a héten tíz folytatásról lesz szó, amelyeket alig várok ^^ Ötlet, séma innen.

A top 10-et pedig lecsonkítom top 5-re. A miértre a válasz lentebb olvasható.

De akkor vágjunk is bele. Sajnos vagy nem sajnos nem olvasok sok sorozatot, szóval például esélytelen lenne olyanokat írnom, amiknél a megjelenésre várok. Szóval a saját szabályaim szerint megreformálva arról nyilatkozom, hogy melyik sorozatok folytatását várom azok közül, amiket elkezdtem olvasni, ezen lista pedig igen rövidke, szóval így lett a tízből öt.

1. George R. R. Martin – A tűz és jég dala: pont ma vettem meg A tűz és jég világa című, a sorozathoz kapcsolódó kiegészítő könyvet, plusz csoporttásammal is erről beszélgettünk szociológián. Meg egyébként is, erős szívdobogást vált ki belőlem az a világ, ez nem kérdés.

2. Stephen King – A Setét Torony: mérges vagyok és szomorú, mert pont a hetedik részem hiányzik, amit szinte lehetetlenség beszerezni régi kiaadásban, mert megvan az egész sorozat úgy, és nem akarom, hogy az új kiadásban csücsüljön rajta az utolsó rész. Talán írok még a kiadónak, hogy hátha :( Más részt kíváncsi vagyok nagyon, hogy Roland és barátai milyen lezárást kapnak.

3. Richard Castle – Nikki Heat: pont a második rész hiánycikk kb. az összes könyvesboltban (a honlapok nézegetése alapján), viszont a jegyzetboltban van még belőle példány. Ma felragyogott a szemem, amikor megtudtam *-* Nem tudom, hogy ki van a Castle név mögött, de piszkosul jól ír, a sorozatot (mármint a tévésorozatot) is imádom, a kettő összehozva pedig na.. Érti aki hasonló cipőben jár velem :D

4. Camilla Läckberg – Fjällbacka: a sztorira nagyon kíváncsi vagyok, de az első rész szerkesztési hibái még mindig élénken élnek az emlékezetemben... Amúgy jónak tűnik a sztori, már itthon is van a 2. és 3. rész a könyvtárból.

5. Hilary Duff – Elixir: abban a mázlista helyzetben vagyok, hogy mindhárom könyv megvan angolul, kettőt olvastam is, de egy részt elegem lett a Sage és Clea közti drámából, más részt jegeltem kicsit az angol nyelvet, mármint könyvekben. De egyre jobban érdekel, hogy mi lesz a vége az utolsó könyvnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)