2014-10-04

1. Blogszülinapi NYEREMÉNYJÁTÉK [LEZÁRVA!]

Sziasztok!

Ahogyan nyár végén ígértem, a blog első születésnapját nyereményjátékkal szeretném megünnepelni. Boldog vagyok, amiért (majdnem) egy év után is ugyan olyan lelkesedéssel csinálom (ami valljuk be, nálam csodaszámba megy), és hogy nektek is tetszenek a kritikáim, a könyves dolgaim. Egy könyves blogon pedig mi más lehetne a meglepi, mint egy könyv? :)



A blog hivatalosan november 4-én ünnepli az első szülinapját, ám úgy gondoltam, hogy a vizsgaidőszakra és az adventi készülődésre tekintettel egy hónappal a szülinap előtt veszi kezdetét a játék, hogy november elején már sorsolhassak (és ne tolódjon ki decemberre).

A nyeremény pedig egy olyan könyv, amely nekem nagyon tetszett, és remélem, hogy másoknak is felkeltette az érdeklődését. Ő pedig nem más, mint Joe Hill-től a Szarvak. A bejegyzésben leírtam a regényről a gondolataimat, most nem is ragoznám túl a dolgot. Ha tetszik a fülszöveg, vagy az én gondolataim, érzéseim alapján, akkor itt egy szuper lehetőség az olvasásra (na meg persze ha a filmet is megnéznétek, mert adaptációt csak olvasás után nézünk :D).

A játékhoz az alábbi pontokat kell teljesítenetek:

1. Likeold a blog Facebook-oldalát
2. Légy a blog feliratkozott olvasója
3. Kövess Twitteren/Molyon (opcionális, nem kötelező)
4. Oszd meg a bejegyzést valamelyik közösségi oldalon (opcionális, nem kötelező)
5. Írj egy kommentet, hogy miért követsz, hogy találtál meg, miért olvasod a blogot, vagy egyszerűen ami eszedbe jut. Kíváncsi vagyok a véleményeitekre :) 


a Rafflecopter giveaway

A Rafflecoptert most használom először, szóval ha valamit elbénáztam, akkor bocsi, és szóljatok :)  A nyereménnyel kapcsolatosan annyi infót szeretnék még leírni, hogy magyarországi postacímre postázok, Szegeden pedig a személyes átvételt preferálnám (persze ha a nyertes nem szeretné, az is rendben van).

Végül, de nem utolsó sorban pedig köszönöm, hogy olvastok, köszönöm a visszajelzéseket, a támogatást, és az érdeklődést. Furán hangzik, de minden egyes "egyébként olvasom a könyves blogod..." kezdetű mondatra olyan jó érzés fog el, hogy hihetetlen :) Igyekszem, és örülök, ha tudok olyan könyveket ajánlani, ami nektek is tetszik :)

Szóval jó játékot, sok sikert :)

34 megjegyzés:

  1. Régóta olvasom a bejegyzéseid, nagyon tetszenek az észrevételeid, tetszik a blog stílusa!

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a bejegyzéseid,és szerintem a könyvízlésed nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  3. Úgy találtalak meg, hogy már régóta követem a blogos tevékenységeidet, alapból szeretem a stílusod, ehhez még társulnak a könyvek is... szóval, elég indoklás? :) :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!:)
    Molyon találtalak meg és mostantól követni foglak.

    VálaszTörlés
  5. Először is boldogot, és írjál még sok-sok könyvről.
    Egy-kettőnél a te bejegyzésed volt az, ami arra sarkallt, hogy el is olvassam. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia.:) Pár perce tévedtem a blogodra, úgyhogy engem is bátran hozzászámolhatsz azokhoz a molyos emberkékhez, akiknél célbe ért az ajánlásod.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Követek pár könyves blogot, szeretek saját világomtól eltérő könyvekről olvasni, érdekelnek a személyes benyomások. Tegnap találtam ide, azóta böngészem az oldalt. Tetszik a kívánságlistád. :) Nem rég hallottam a nyereménykönyvről, láttam az előzetest, kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Mert tetszik amit csinálsz :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Blogok között keresgettem, és akkor találtam meg a tiedet is! El is olvastam néhány bejegyzésed. A Szarvakról írt ajánlód nyomán rögtön kíváncsivá tett a könyv. :)

    VálaszTörlés
  10. A Facebook egyik csoportjában találtam rá a blogodra és azért szeretem a bejegyzéseidet, mert jól írsz, érdekes könyveket választasz és nagyon szép, átlátható a blogod.

    VálaszTörlés
  11. Amióta követlek, jó pár könyven elgondolkoztam, hogy "igen, ezt lehet el kéne olvasnom", de mindig csak oda jutok, hogy kéne :D De viszont adtál már pár ajándéktippet egy-egy könyvvel, amit valószínűleg karácsonykor fogom lebonyolítani :) Így könnyebb, hogy tudom, mi miről szól (és nem csak egy fülszöveg), így könnyebb eldönteni, ki mit kapjon :)
    Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nemrég bukkantam rá a blogodra, tetszenek a bejegyzéseid és ez az egyszerű, de nagyszerű stílusa a blognak is. :-)

    VálaszTörlés
  13. Szia. :)
    Nemrég találtalak meg molyon. Több olyan könyvet találtam a bejegyzéseid között, amik a kedvenceim. Jó elolvasni más véleményét is róluk. :)

    VálaszTörlés
  14. szia!:)
    molyon találtalak meg, és nagyon tetszik a blogod :)

    VálaszTörlés
  15. A blogodra általad találtam rá :D Illetve könyvmoly lévén szeretek kritikákat olvasni az elolvasandó/elolvasott könyvekről.

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    A Molyon találtam rád, és azóta olvasom a kiírásaidat.

    VálaszTörlés
  17. Sziaaa! :3
    Előre is Boldog Szülinapot! :) Azt szeretem benned, a blogodban, hogy nem -mindig- olyan könyveket olvasol amiket az átlag ember. Stephen King, Paulo Coelho, stb. Neked köszönhetően, én is elkezdem őket olvasni :))
    Sok sikert a továbbiakban, és még sok-sok évet a blogon! :))
    ~R

    VálaszTörlés
  18. Szia! Nemrég találtam rád, de nagyon tetszenek az írásaid és a blogod kinézete gyönyörű! :)
    Előre is boldog születésnapot! :D

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Átböngésztem az archívumot, azt hiszem visszatérő vendég leszek...sok sikert a továbbiakhoz....

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szeretek könyves blogokat olvasgatni, így igazán jó könyveket találok, ha új olvasmányra vágyom. Persze, ezek közül nagyon sok még csak kívánságlistás, de talán idővel mindenre sor kerül. A blogoddal molyon találkoztam. :)

    VálaszTörlés
  21. Szia. Szeretek minden olyan blogot ami könyvekkel foglalkozik. Imádok olvasni és ötleteket gyűjtök így h. mit érdemes olvasni :) Nagyon ügyes vagy csak így tovább

    VálaszTörlés
  22. Boldogságos születésnapot így előre is teljesüljön álmod,vágyad!

    VálaszTörlés
  23. Már régebben is olvasgattalak, a Red lips and coffee-n, mert kíváncsi voltam a szegedi bloggerekre (én is Szegeden működöm). Aztán nemrég regeltem twitterre, és ott elkezdtelek követni. Ezt a blogod pedig azért szeretem, mert suli és munka mellett annyit tudsz olvasni! Én nem érzem magamban az erőt egy-egy nap után, inkább sorozatot nézek úgyhogy remélem tudok a segítségeddel ezen változtatni. :) Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  24. Szia! Én csak nemrégen akadtam rá a blogodra ezt is annak köszönhetem hogy egy könyvről olvastam kritikákat és ide keveredtem az oldaladra. Tetszik a stílusod. Sok könyvhöz a te értékelésed hozta meg a kedvemet :)

    Csak így tovább! Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  25. Azt szeretem a blogodban, hogy sokszínűek a posztok, mégis a te ízlésedet tükrözik, nem követsz egy sémát mint sokan mások. Emellett minden olyan igényes, letisztult, kívül-belül. :)

    VálaszTörlés
  26. Szia! Én a molyon találtam rá az oldalra és az tetszik benne, hogy sokak számára ismeretlen szerzőtől olvasol könyveket, így a követőid új írókkal ismerkedhetnek meg. Ráadásul a könyvkritikáidat is szeretem olvasni. :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    A molyon találtalakmeg. Tetszenek az értékeléseid és, hogy "sokszínűen" olvasol! :)

    VálaszTörlés
  28. A molyon követlek egy ideje. Tetszenek az írásaid, mert olyan könyveket olvasol, amik nálam is tervbe vannak véve vagy pedig már olvastam, tehát hasonló az érdeklődési körünk.
    Boldog Szülinapot Kívánok a blognak és további sikeres munkát kívánok hozzá!

    VálaszTörlés
  29. Szia! Nemrég találtam meg a blogodat és nagyon tetszik. A moly.hu-ról, a könyvet pedig már rég el szerettem volna olvasni. :)

    VálaszTörlés
  30. Nagyon szeretem az inspiráló könyves blogos posztokat =)

    VálaszTörlés
  31. Szia!! :)
    Én molyon találtam rá a blogodra, mikor a nyereményjátékot hirdették. Ez úgy két perce volt, azóta már fent vagy a könyvjelzősávban. :D Örülök, hogy nagyjából egyezik a stílusunk, mert ha az elkövetkező időben rábukkanok egy könyvre, amiről nem tudom, hogy tetszene-e, tuti, hogy ide vezet majd az utam. :DD
    Szó, mi szó, nagyon tetszik a blogod, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!

    Köszönöm mindenkinek, aki kommentelt, és köszönöm, hogy játszottatok :) Örülök, ha kellemes perceket szerez a blogom, illetve ha az általam írt bejegyzések miatt vesztek a kezetekbe egy-egy könyvet :)

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)