2014-09-11

The Autumn Book Tag, avagy őszi könyves kérdéskör

Sziasztok! Ma egy őszi könyves taggel jövök, ha már ilyen szépen elindult a szeptember. Tudom, ez még inkább vénasszonyok nyara, és nem igazi ősz, de azért már vannak jelentősebb változások. Például hogy most mindenki beteg a környezetemben (én is), így jobban rá vagyok hangolódva a bekucorodós, teázós, gyertyázós randikra a könyveimmel.


1. Mit szeretsz a legjobban az őszben? A színeket! Illetve régebben azt szerettem még nagyon, hogy az igazán forró nyarak után végre el lehetett kezdeni melegebb ruhadarabokat hordani, leggingsek, kötött pulcsik, tornacipők, bakancsok stb. Illetve a fürdőköntös is ismét szezonját éli, no meg a finomabbnál finomabb illatú gyertyák *-*

2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jász, vagy a megboldogult iskolás napjaidra? Idén ősszel a nyelvkönyvek és a szótárak. Még alig kezdődött el a suli, de csak kapkodom a fejem :D Kljucs, Como se diz em portugues? és ez csak a kezdet (szerencsére) :D Ehhez nemsokára majd jön még sok-sok orosz irodalmi mű, de szerintem szép számmal lesz portugál is.

3. Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos! Hát ez fogós kérdés, bevallom. Talán Csernustól A kiút, mert narancssárga, illetve Kingtől a Napnyugta után, mert végtére is őszi eseményeket dolgoz fel.

4. Melyik a kedvenc horror/thriller/Halloween történeted? Kingtől az Állattemető. Nem igazán halloweeni, de brutál horror, a kedvencem, és szerintem King bá' egyik legjobb története. Ez az, amire azt tudom mondani, hogy zsigeri horror.

5. Melyik a kedvenc horrorfilmed? Nem szeretem a horrorfilmeket. Bármikor szívesen elolvasom könyvben, de megnézni nem szeretem. Könyvben nem félelmetes, csak szuper izgalmas, de ha mégis választanom kellene, akkor talán az egyetlen, amelyet (többször is) végignéztem, az a House of Wax/Viastestek, csakis Chad M. Murray miatt *-*

6. Mely könyv megjelenését várod a legjobban idén ősszel? Magyar viszonylatban King Mr. Mercedesét, világviszonylatban szintén Kingtől a Revival-t. De szerintem ezen nem lepődtök meg, már ha egy ideje követitek a blogomat (vagy ha vetettetek már egy pillantást a korábbi bejegyzésekre) :D


7. Mutasd meg a könyvet, amelyet a leginkább el szeretnél olvasni ősszel! Nem mutatom, hanem mondom, nem is egyet :D Elsősorban most Gayle Forman bestselleréért ácsingózok, a Ha maradnékért (ma néztem a film trailerét és vinnyogtam közben, hogy ez azonnal kell), illetve King Joylandje is nagyon erősen kívánságlistás. Plusz keresztanyámtól szülinapomra kérem majd Brian McGreevy Hemlock Grove című könyvét (a szülinapom ősszel van + remélem be tudja nekem szerezni, mert imádom a sorozatot, amelyet készítettek belőle). Tulajdonképpen az oldalsávban lévő könyvek mind jöhetnének azonnal, csak hát ugye vannak limitek. A Ha maradnékot megrendeltem, nagyon kíváncsi vagyok rá. A többi pedig majd a jövőben érkezik :)

8. Melyik (könyv alapján készített) film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel? A Ha maradnék, illetve a Szarvak. Előbbit tutira nézzük, utóbbi meg nem tudom mikor kerül bemutatásra, de remélem kerül majd valaki bátor jelentkező, akivel meg tudom nézni, mert moziban szeretném, ez biztos.


Eme taget nem találtam magyarul, így bátorkodtam lefordítani. Pár embert meghívok, de akinek megtetszik, vigye nyugodtan :) Ha nem is kommentelgettem az olvasási szokásos kérdőívekhez másoknál, azért elolvasgattam őket, és tetszett, hogy ki hogy látja a dolgokat :) Ha valaki, akit megemlítek nem akarja kitölteni, akkor előre is elnézést kérek, ha pedig kitölti, annak örülök. Szóval hajrá :)

Szóval a választottaim: Anett, Tipegő Zombi, Mia, Katacita, Mentavirág, és Dóri.


3 megjegyzés:

  1. Jobbulást!
    Szívesen kitöltöm! :) Tetszett ez a kérdőív. Most, hogy olvastam nálad, meggyújtom a sütőtökös gyertyát, ami inkább narancs. :)

    VálaszTörlés
  2. Első körben köszönöm, másodikban pedig jobbulást!
    Nagyon tetszik ez a tag, a hétvégén biztosan kitöltöm :))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!

    Örülök, hogy tetszik, kíváncsian várom a ti gondolataitokat is :))

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)