2014-08-25

Bout of Books Read-A-Thon 2014 augusztus: zárás


Tegnap este befejeződött az idei, augusztusi Bout of Books, amelynek az eredményét írom most meg. Tulajdonképpen az az érzésem, hogy a kihívások nem nekem valóak, ugyanis hiába én vállaltam, mégis valahogy azt éreztem, hogy nem úgy és nem annyit olvastam, mint általában ezen a nyáron.


A kihívás alatt elolvastam Stephen Kingtől a Blaze-t, illetve nekikezdtem – szintén Kingtől – a Napnyugta utánnak. A hétből azt hiszem, 2 vagy 3 nap kiesett egyéb elfoglaltságok miatt (és még tanulnom is kellett sajnos), szóval ez most nem úgy alakult, ahogy terveztem.

Reményeim szerint a legközelebbi Bout of Books sikeresebben zárul számomra, de így sem szomorkodom, hiszen a lényeg az olvasás, az élmény, nem az oldalszám :)

A saját ütememben fogok haladni ezek után is az olvasásban, viszont ezúton szeretném leírni, hogy ha kicsit ritkulnak majd a bejegyzések, akkor az az egyetem számlájára írható, ami jövő héten kezdődik számomra. Hamarosan kiderül, hogy hogyan bírom a strapát, mennyi időm és energiám jut majd a könyveimre, viszont valamilyen rendszerességgel a most beszerzett tetemes King-adagot biztosan fogom véleményezni :D -> Tekla kinges blogja :D

További jó olvasgatást, használjátok ki a nyár utolsó napjait!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)