2014-08-17

Bout of Books read-a-thon 2014 augusztus: jelentkezés

Kép forrása: Nalina

Nos hát, ez az idő is eljött, ugyanis részt veszek életem első könyves kihívásán :) Őszintén bevallom, még nem is hallottam a Bout of Books-ról, viszont egy-két kollegínánál olvastam róla, és mivel semmiféle stresszel nem jár, hogy x könyvet elolvass, úgy döntöttem, én is belevágok. Kelly és Amanda a kihívás ötletgazdái, most pedig immáron 11. alkalommal kerül megrendezésre.

A kihívás augusztus 18-24-ig tart, 18-án, hétfőn éjfélkor kezdődik, és 24-én vasárnap este ér véget. Semmiféle kötelezettséggel nem jár a Bout of Books, mindenki saját magának tűzi ki a célt, hogy hány könyvet szeretne elolvasni eme egy hét alatt, és természetesen az is egyéni elhatározás, hogy melyek azok a könyvek. 


A céljaim:

Elolvasni három könyvet, ami a mostani csillapíthatatlan éhségemmel nem biztos, hogy teljesíthetetlen feladat lesz. Még nem tudom pontosan, hogy melyek lesznek azok, a pillanatnyi elhatározástól függ, de a Blaze és a Napnyugta után 90%-os Kingtől.

A kihívás részleteibe nem ástam még bele magam teljesen, de meg fogom tenni. Az információs bejegyzés alapján minden nap posztot kellene írni a haladásról, ám azt hiszem, nem naponta frissítem majd az információt, hanem egy új bejegyzést nyitok, amelyet minden nap frissítek majd. Akinek pedig kedve van csatlakozni, az a fent említett linkeken talál információt, holnap még elfogadják a jelentkezést :)

Szóval olvasásra fel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)