2014-08-15

2014. augusztusi beszerzések

Nem szoktam különösebben megemlékezni egy-egy könyvvásárlásról a blogon, most mégis ezt fogom tenni, mert az idei év augusztusa igen szerencsés volt számomra, tíz könyvvel lettem gazdagabb (és lehet, hogy lesz még több is). Szerintem mindenki értsült már az Alexandra akciójáról (ha nem, akkor futás vásárolni!), ennek keretén belül igyekeztem csinosítgatni a King-gyűjteményem.




Az augusztusi beszerzések címet szerintem át lehetne írni akár Stephen King-beszerzésekre is, mert ahogyan láthatjátok, 80%-ban az ő műveit vásároltam meg. Amikor megláttam az üzletben hogy mennyi Kinget akcióztak le, a reakciómon az éppen ott lévő eladó és a barátnőm együtt röhögtek. :) Nem volt tehát kérdés, hogy mindegyik kötet, amelyet nem olvastam még hazajön velem (szerencsém volt, mert azt hiszem kettő volt – a Christine és a Danse Macabre –, amelyet olvastam már, a többivel még nem találkoztam közelebbről).

Átlagosan 1000-1500 Ft körül mozogtak a könyvek, ám a felső képen az első könyv, amely tulajdonképpen képregény mindössze 525 Ft. Ez a második része a képregénysorozatnak, de az első is valahol 1000 Ft körül van a rendes, ~4000 Ft-os ár helyett. Az első képen A hosszú hazautat és a Rémautót leszámítva az Antikváriumból van, ott is nagy akciók voltak kettő napig, az első nap éjszaka rögtön be is dobtam a kosaramba eme könyveket.


Kettő nem King könyv csúszott a vásárlásba, az egyik tervezetten, a másik meg azért, mert nevetségesen olcsó volt. Joe Hill nem áll messze Kingtől, mert tulajdonképp ő is King, mégpedig a Mester fia. A Szarvakból (Horns) ősszel mutatják be a filmet, és egyébként is sok jót olvastam róla, 1600 Ft-ért bolond lettem volna otthagyni. Nekikezdtem már, és tetszik, határozottan érződik a papa stílusa (amit imádok), de mégis más. Hamarosan úgyis írok róla ;) Vörös István Keresztelés özönvízzel című könyve volt a nevetségesen olcsó a mindössze 270 Ft-os árával, szóval úgy döntöttem, mindenképp megveszem. A Molyon két értékelés van, egyik sem túl pozitív, de hamarosan elválik, hogy milyen a könyv.

Tíz könyvért hozzávetőlegesen tízezer forintot fizettem, ami szerintem abszolút jó. Gondoljunk csak bele, eredeti áron ennyi pénzért három, legfeljebb négy kötetet lehetne beszerezni. Rengeteg könyv van leértékelve 50%-osan, de sok a 70-80%-os árleszállítás is. Szóval tényleg futás az Alexandrába :) Ahogy néztem, az akció szeptember közepéig él, szóval jövő hónapban is számíthattok hasonló bejegyzésre. 

Ti vásároltatok már? Ha igen, akkor milyen műfajban, mely köteteket?


2 megjegyzés:

  1. Egy Gyűrűk Ura és egy Harry Potter kiegészítő könyvet vettünk, illetve Chopper életrajzi ihletésű könyvét is.
    Ami igazán érdekelt volna, az pont nem volt leárazva, utóbbiak közül pedig sok megvolt már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyanokat én láttam az akciós kupacok mellett, amire azt mondtam, hogy bárcsak az is akciós lenne. Viszont szuper, hogy találtatok így is könyveket, hogy sok megvolt már :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)