2013-11-16

Kihagyhatatlan akciók #1

Nem tudom, ki hogy van ezzel, de én nagyon szeretem böngészni a könyváruházak online felületeit, és az akciós könyveket szemrevételezni. Nem titok, a Librinél vagyok, náluk szoktam vásárolni. Ebben semmilyen komolyabb döntés nem játszott szerepet, csupán ide tértem be az első komolyabb vásárlásomkor, majd pedig rögtön felajánlották a törzsvásárlói kártyát, így ott maradtam.

Ennek a sorozatnak pedig – már ha ténylegesen sorozattá növi ki magát – az a célja részemről, hogy az általam érdekesnek tartott könyveket megmutassam, amik éppen akcióban kaphatóak a Librinél. A könyvek száma éppen aktuálisan fog változni, mert tényleg a számomra érdekeseket szeretném megmutatni.



Jelenleg egy kiadványt mutatnék, és ezt a rendkívül kedvező ára miatt már meg is rendeltem :) Ez nem más, mint Maria Bellonci könyve, amelynek címe Lucrezia Borgia. A libris adatlapja itt található, 664 oldal, és 3800 helyett 1999 Ft-ba kerül a mostani akción belül.

Úgy gondolom, hogy mindenkinek kötelező olvasmány, aki nézte a Borgiákat. Személy szerint az első két évaddal elégedett vagyok, a harmadikat pedig még nem sikerült megnéznem. Viszont a sorozatból nem derült ki sok dolog Lucreziáról, hiszen Cesare és a papa ármánykodásaira fókuszált a sorozat. Illetve mivel a negyedik évadot elvitte a kaszás, ezért nem is lett befejezve. Továbbá valahol olvastam, hogy a Showtime-on futott sorozat kicsit elferdítette a képet Lucreziáról.

Na de egy szó mint száz, számomra annyira kihagyhatatlan, hogy már meg is rendeltem :) Ha esetleg ti is beszerzitek, akkor írjátok meg, hogy hogy tetszett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)