2013-11-23

Csernus Imre – A nő

FÜLSZÖVEG: Ez a könyv, a NŐ-ről szól, aki a férfiak imádatának a tárgya, az örök és megfoghatatlan csoda, amelyet már sokan leírtak és megfogalmaztak. Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan lesz valakiből jó Nő! Nehéz téma, de ahogy megfigyeltem, ez mindkét nemet egyformán izgatja." Mitől nő egy nő? És vajon mitől jó nő? Hogyan képes egy nő - vagy akár egy férfi - megélni saját nemiségét? Tud-e jó példával szolgálni gyermekeinek? Tudja-e jól érezni magát a saját bőrében? És tesz-e valamit azért, hogy jobb legyen? Ha Ön elég erős, hogy feltegye magának ezeket a kérdéseket, lapozzon bele Dr. Csernus Imre legújabb könyvébe! Bátraké a szerencse...






INFORMÁCIÓ: 
Kiadó: JAFFA KIADÓ ÉS KERESKEDELMI KFT.
Oldalak száma: 246
Borító: CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly: 380 gr
ISBN: 9789639604384
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2008  
Ára: 3490 Ft
Infó: Libri.hu

SZERINTEM... Még októberben nézelődtem Csernus-ügyben a neten, és azon gondolkodtam, hogy vajon mit lenne érdemes tőle olvasni. Tulajdonképpen hangoskönyvként hallgattam meg a könyvet, és azért esett erre a választásom, mert egy kicsivel hamarabb kezdtem el A női agyat olvasni. Csernusra pedig azért voltam éppen most kíváncsi, mert november elejére vettem jegyet az itteni előadására, gondoltam nem lenne rossz egy kicsit jobban megismerni előtte, hogy tényleg szimpi-e, mert amúgy a médiaszereplései alapján az volt.

Nos, nem csalódtam. Igazából nem is tudtam, hogy mire számítsak, nem voltak nagy elvárásaim a könyvvel kapcsolatban, csak a kíváncsiság vezérelt, de azt hiszem, pozitívan csalódtam. Mindig is szerettem az őszinteséget, és ha nagyyon nyersen is, de igaza van a dokinak. Ami pedig külön nagyon tetszett, hogy a könyv nem csak és kizárólag a nőről szólt, hanem egy kicsit erről is, arról is, pont mint az előadása.  Ezen kívül pedig ami szintén nagyon tetszett, hogy egy-egy dolgot úgy tudott bemutatni és szemléltetni, hogy napokkal később is a fejemben cseng, és elgondolkodtat, pont, ahogy azt az elején elmondta, hogy neki pont ez a célja, nem pedig az, hogy az olvasó/hallgató szájába rágja a dolgokat. Ezen kívül voltak dolgok, amiket kezdtem ráhúzni magamra, és a környezetemre is, hogy vajon laikusként is, de két szemmel megáldva milyenek azok után, amiket Csernus mondott.

Hallgatni számomra külön élvezet volt egyébként, mert a szerző olvasta fel, így nála jobban senki nem tudhatja, hogy melyek azok a részek, amiket ki kell emelni, kicsit meg kell nyomni felolvasáskor/elolvasáskor. A hangoskönyv azért is tetszett még annyira, mert amikor belefeledkeztem, vagy elbambultam, akkor jött egy olyan rész mindig, ami felrázott, és visszaterelgetett. Tud valamit a doki :)

Mivel időközben elkezdtem olvasni A férfit is, így kicsit már összemosódik a kettő a fejemben, de A nő jobban tetszett. A férfinek szánt posztban leírom majd, hogy miért. Addig pedig olvassátok vagy hallgassátok A nőt, mert jó, és nemtől független tud jókat mondani, csak egy kis nyitottság kell hozzá.

Értékelésem: 10/10


2 megjegyzés:

  1. Imádom a könyveit, meg őt magát is, mindig szívesen olvasom az interjúit is (ha kell, küldök mailben egy-kettőt).
    Egyetlen bajom van csak a könyveivel, hogy nem lehetőséget kínál, hanem leírja, hogy így van, és kész. Ez nem von le a színvonalból persze, csak valahogy elveszi a döntés szabadságát, és kategóriákat állít bennem. :)
    Nálam is 10/10!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem így jött le, mert elgondolkodtatott. Viszont a könyveit hallgatva azon gondolkodtam, hogy szerinte majdnem mindenki egy görcs és szar az élete, emberileg egy nulla, ami szerintem nem túl jó. Mármint hogy tényleg ennyi lelkileg összetört ember lenne?

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)